خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی:

امروز فرصت انتخاب رویکرد درست‌ برای حل مشکلات کشور است

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امروز فرصت این هست کسی را انتخاب کنیم که احساس می‌کنیم رویکرد درست‌تری دارد و مدیریتش می‌تواند مشکلات کشور را حل و فصل کند.
کد خبر: ۹۶۱۱۶۰۸
|
۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در جمع خبرنگاران در مسجد کوی شهید بهشتی همدان با بیان اینکه رئیس جمهوری که فردا معرفی می‌شود با اراده ملت انتخاب خواهد شد، افزود: مردم  ما توجه دارند که چقدر انتخاب‌های آنها می‌تواند موثر باشد.

وی افزود: ما اکنون با دو نوع رویکرد و مدیریت مواجه هستیم اینکه کدام یک از این رویکردها و مدیریت‌ها در صحنه اجتماعی حضور پیدا کند به طور قطع تاثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ابراز کرد: در طول ۱۳ دوره‌ای که ریاست جمهوری انتخاب کردیم، رویکردها و عملکردهایشان متفاوت بوده و مردم قضاوت‌هایی را دارند که متفاوت است.

وی بیان کرد: امروز فرصت این هست کسی را انتخاب کنیم که احساس می‌کنیم رویکرد درست‌تری دارد و مدیریتش می‌تواند مشکلات کشور را حل و فصل کند.

شعبانی موثقی گفت: ما اکنون در کشور با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم که این دو رویکرد ممکن است نتایج و برایندهای مختلف اقتصادی را داشته باشد بنابراین اجازه ندهیم عده دیگری بیایند انتخاب کنند.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر برگزاری پرشور انتخابات دور دوم عنوان کرد: در یک هفته گذشته شرایط اجتماعی خیلی خوبی شکل گرفت و ستادها فعال‌تر شدند و جدی‌تر ورود پیدا کردند، چهره به چهره هر دو ستاد ورود پیدا کردند و به داخل جامعه رفتند تا انتخابات پرشوری رقم بخورد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ابراز کرد: امیدواریم مشارکت بیشتر شود؛ آن کسی که انتخاب می‌شود از فردا فرصت را برای عمل کردن به وعده‌ها از دست ندهد و از همان فردا باید شروع کند و به آن چیزی که وعده داده عمل کند.

وی بیان کرد: مردم اعتماد کردند بنابراین مراقب این اعتماد مردم باشند که به این اعتمادها خیانت نشود، امیدواریم بهترین‌ها نصیب مردم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار