خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین؛

مشارکت در انتخابات موجب عقب نشینی دشمن می شود

مشارکت در انتخابات موجب عقب نشینی دشمن می شود
آیت اله عابدینی گفت: دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی هرگاه مردم را پای‌کار دیدند عقب‌نشینی کردند، اما هر کجا مردم در صحنه حضور نداشته باشند، شیطنت‌ها، حمله‌ها و هجمه‌های فرهنگی و حتی نظامی پا می‌گیرد.
کد خبر: ۹۶۱۱۶۷۴
|
۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴

قزوین_ به گزارش بسیج، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اشاره به لزوم مشارکت حداکثری آحاد مختلف جامعه در انتخابات، اظهار کرد: خدا را سپاسگزاریم که این ملت غیور، پای‌کار، قدرشناس و زمان‌شناس که همواره پای‌کار انقلاب، ایمان و دین بوده‌اند، امروز نیز پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شده‌اند.

وی ادامه داد: مردمی که همواره پای‌کار اهداف شهیدان، رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب اسلامی، راه و خط امام خمینی (ره)، قرآن و در آستانه ماه شریف محرم پای‌کار امام حسین (ع) بوده و برای انجام تکلیف بزرگ و وظیفه سیاسی- اجتماعی به میدان آمده‌اند و ان‌شاءالله نتیجه این حماسه‌آفرینی، ایجاد عزت، اقتدار و امنیت در مقابل دشمنان اسلام و انظار جهانیان باشد.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی هر گاه مردم را پای‌کار دیدند عقب‌نشینی کردند، اما هر کجا مردم در صحنه حضور نداشته باشند، شیطنت‌ها، حمله‌ها و هجمه‌های فرهنگی و حتی نظامی پا می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: امیدواریم در این مرحله نیز یک عقب‌نشینی جدی را بر دشمنان تحمیل کنیم و برای جامعه اسلامی عزت و اقتدار بیافرینیم.

وی خاطرنشان کرد: سفارش‌های مکرر و متعدد از رهبر حکیم انقلاب برای رئیس‌جمهور آینده شنیده‌ایم، از جمله اینکه ایشان خطاب به رئیس‌جمهور آینده فرمودند اگر شما با کسانی همراه شوید که آن‌ها چشمشان به دست اجانب است، امیدشان به دیگران است، به جای اینکه روی سرمایه‌های ملی، جوانان و مردم ایران عزتمند تکیه کنند، تکیه‌شان به اجانب است، این‌ها شما را به جایی نمی‌برند و نمی‌توانید با آن‌ها برای کشور کاری کنید.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: اگر بخواهیم ریشه قرآنی فرمایش رهبر حکیم انقلاب را بیان کنیم، این است که خدای متعال در آیه 113 سوره هود فرمود «وَلَا تَرْكَنُوا إِلَى الَّذِينَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّكُمُ النَّارُ وَمَا لَكُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِيَاءَ ثُمَّ لَا تُنْصَرُونَ»، یعنی (و به كسانى كه ستم كرده‏‌اند متمايل مشويد كه آتش دوزخ به شما مى‌رسد و در برابر خدا براى شما دوستانى نخواهد بود و سرانجام يارى نخواهيد شد).

امام جمعه قزوین تصریح کرد: خدای متعال در این آیه فرمود به ستمگران تکیه نکنید که آتش می‌گیرید، در رأس ستمگران آمریکا، صهیونیست‌ها و انگلیسی‌ها هستند، هر کس به این‌ها تکیه کند، یقیناً آبرو، عزت، شرف، استقلال و همه چیزش به آتش کشیده می‌شود، چنانکه شاهد این به آتش کشیده شدن برای رضاخان و صدام بوده‌ایم.

وی یادآور شد: اما آن‌هایی که در مقابل ستمگران ایستاده‌اند همیشه سرافراز و سربلند بوده‌اند که در رأس آن‌ها امام حسین (ع) و شاگردان آن حضرت نظیر امام راحل، حاج قاسم سلیمانی، سید ابراهیم رئیسی و رهبر حکیم انقلاب هستند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار