خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

میزان مشارکت، برگ برنده ملت ایران در تعیین سرنوشت خویش است

میزان مشارکت، برگ برنده ملت ایران در تعیین سرنوشت خویش است
حجت الاسلام علی یوسفی گفت: میزان مشارکت مردم نسبت به انتخابات ریاست جمهوری دور اول و مجلس شورای اسلامی بیشتر خواهد شد و مردم به ندای رهبری انقلاب لبیک می گویند.
کد خبر: ۹۶۱۱۷۴۶
|
۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۳

قزوین_ حجت الاسلام علی یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در محل اخذ رای شعبه امام زاده حسین(ع) در گفتگو با بسیج بیان کرد: مرحله دوم انتخابات از اهمیت بیشتری برخوردار است. مردم باید کار را تمام کنند و با شور و شعف بیشتری در پای صندوق ها حضور پیدا کنند زیرا وقت رای گیری محدود است.

وی افزود: معمولا در مرحله دوم انتخابات میزان مشارکت نسبت به مرحله اول کاهش پیدا می کند اما در انتخابات ریاست جمهوری مردم برای عزت و غیرت ملی با شور و شعف بیشتری پای صندوق های رای آمدند و لذا تلاش کنند در مدت زمان باقی مانده در فرایند رای گیری حضور یابند.

حجت الاسلام یوسفی تشریح کرد: بسیج و سپاه پاسداران نقش ویژه ای در حوزه امنیت دارند و در کنار نهادهای اطلاعاتی و نظامی و انتظامی برای حفاظت و حراست از آرا مردم آماده بوده و نقش محوله را به خوبی انجام می دهند و نقش ویژه ای قانون برای رسالت سپاه و بسیج در نظر گرفته است. با این شعف مردم قطعا میزان مشارکت بیشتر خواهد شد و برگ برنده ملت ایران در تعیین سرنوشت خویش است.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار