انتخابات تمام شد؛

مردم پیروز و دشمن شکست خورد

دیروزتمام ایران از شرق تا غرب از شمال تا جنوب همه با قتدار آمدند تا با تشکیل صفوف طولانی پای صندوق‌های رای خط بطلانی باشند بر تمام دسیسه‌های دشمن دشمنانی که ایستاده بودند تا شکست ایران را در این انتخابات ببینند آما حضور مردم یک بار دیگر اقتدار و عزت این ملت را به رخ جهانیان کشید.
کد خبر: ۹۶۱۱۷۹۰
|
۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کُردتودی»، دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دیروز برگزار شد و ملت بزرگ ایران بار دیگر در انتخاب حضور پیدا کردند و به مانند همیشه پیروز این میدان شدند.


همه آمده بودند از کوچک و بزرگ از هر رنگ و نژادی آمده بودند تا یک بار دیگر آری بگویند به نظام جمهوری اسلامی ایران و به تمام دشمنان این انقلاب بفهمانند که همیشه پای عهد خود برای دفاع از این خاک خواهند ماند آمده بودند تا بگویند این خود آنها هستند که تعیین کننده و تصمیم گیرنده آینده خود هستند.


دیروز مردم آمدند تا یک بار دیگر طبل رسوایی دشمن و آنان که چشم دیدن این انقلاب را ندارند به صدا در آورند آنان که در این روز‌های حساس برای شکست این انقلاب پای کار آمدند و از بزرگترین ابزار دروغپراکنی خود برای تحریم انتخابات و نیامدن مردم دست به هر کاری زدند، اما دیروز حضور حداکثری مردم از هر طیف و سلیقه‌ای رای مثبتی به این انقلاب و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زد.


نظام سلطه و شبکه‌های معاند که به صورت گسترده مشارکت در انتخابات را هدف گرفتند و تقلا کردند سایه ناامیدی بیندازند با حضور امیدوارانه ملت مواجه شدند.


مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری جمعه ۸ تیرماه برگزار شد؛ که در ادامه و بر اساس اعلام وزارت کشور در مرحله اول ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵ رای اخذ شد که مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رای و سعید جلیلی ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ به مرحله دوم انتخابات راه یافتند؛ و دیروز جمعه ۱۵ تیر مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با حضور حداکثری مردم که نشان از همت والایی بود که در فاع از آرمان‌های این انقلاب تکرار شد ومردم با حضور خود نشان دادند که تا جان در جان است محکم ایستاده اند طوری که دشمن توان غلبه بر این ملت را هرگز نخواهد داشت.

انتهای خبر/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار