خبرهای داغ:

پیروز واقعی این انتخابات ملت بزرگ ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: پیروز واقعی این انتخابات ملت بزرگ ایران است که با حضور باصلابتشان پشتوانه‌ی محکم نظام اسلامی شدند و طمع دشمنان را کم کردند.
کد خبر: ۹۶۱۱۸۰۴
|
۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان صبح امروز ضمن قدردانی از عموم مردم برای خلق حماسه سیاسی دیگر و حضور پرشور در صحنه انتخابات ریاست جمهوری در پیامی به همه‌ی انقلابیهای نظام اسلامی اظهار کرد: پیروز واقعی این انتخابات ملت بزرگ ایران است که با حضور باصلابتشان پشتوانه‌ی محکم نظام اسلامی شدند و طمع دشمنان را کم کردند. 
در ادامه این پیام آمده است: پیروز این انتخابات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که همه را پایی صندوقهای رأی کشاند. 
در این پیام تصریح شده است: سردمداران فتنه و همه افراطی‌ها و دروغگویانی که ادعا میکردند جمهوری اسلامی امانتدار آرای مردم نیست، خود پای صندوق آمدند و با عملشان گفتند ‎#ما_غلط_کردیم گفتند ‎#حق_با_سیدعلی_خامنه‌ای بود. این موفقیت کمی نیست که یک نظام بتواند مخالفین معاندش را اینطور به خط کند. 
در ادامه می خوانیم: همچنین زحمات دلسوزان نظام اسلامی که هرکسی به نحوی در حضور حداکثری ویا انتخاب اصلح تلاش کردند،ماجور الهي است ودرپرونده اعمالشان می درخشد. 
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن حسینی دیباجی در ادامه این پیام خطاب به حزب اللهی ها، انقلابی ها دلسوزان نظام تأکید کرده است: از این سه خطای راهبردی بپرهیزیم:
1- خودزنی ممنوع! قوی باشیم! حال یأس و سوگواری به خود نگیریم و با تحلیل‌ها و پیام‌های گوناگون، به دنبال یافتن مقصر، پنجه در صورت هم نکشیم که به حکم قرآن باید «لَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَ تَذْهَبَ رِيحُكُمْ» را سرلوحه قرار دهیم و صبر کنیم که «إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ»(انفال،۴۶) آنگونه است که قوی می‌مانیم و #عزت‌ مان حفظ و افزون می‌شود.
2- پریش‌اندیش نباشیم! افکار و تحلیل‌های غلطی مثل «رأی مجلس به بی‌کفایتی رئیس‌جمهور» و هرآنچه که دوره چهارساله را نا تمام گذارد، برای ایران هزینه‌ساز است و در شرایط عادی، هیچ عاقلی‌ به گزینه‌های هزینه‌ساز نمی‌اندیشد. پس تمام تلاش‌مان این باشد که این دوره را با حداکثر #سلامت و #صلابت ممکن طی کنیم! یعنی همه به سهم خود، سعی کنیم باری را از دوش نظام و رهبری سبک کنیم که تجریه نشان داده چه در شرایط فقدان رئیس‌جمهور و چه تشکیل دولت‌های ضعیف، بار نظام و رهبری سنگین‌تر بوده است. خلاصه اینکه «سربار‌» نشویم و «سرباز» بمانیم...
3-رسانه‌ای قوی و قویم باشیم! هر تحلیل، پیام، محتوا یا اقدامی که منتهی به تضعیف #دولت_جمهوری_اسلامی شود، گامی اشتباه خواهد بود. پس سعی کنیم به جای تمسخر و دست به دست کردن طنزهای سخیف و...، برای اعتلای کشور، تلاشی سازنده داشته باشیم و اگر نقدی داریم، گل‌آقاطور و هنرمندانه بیان کنیم نه سخیف و زننده... که لگدمال کردن دولت و نقدهای غیرمنصافه و لمپنی، فاصله‌ی در حال ترمیمِ دولت-ملت را افزایش می‌دهد و دوباره احساس بی‌اعتمادی عمومی و حتی بی‌دولتی را به جامعه‌ی تب‌دار تزریق می‌کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرده است: حال چه کنیم؟! دغدغه جدی و پی‌جویی نخبگان انقلابی برای فهم مسئله #مشارکت_مردم(چه کمی و چه کیفی) و تلاش برای یافتن پاسخ‌های مفید و عملیاتی بسیار مهم است. هم‌اندیشی، هم‌افزایی و همراهیِ مجاهدانه می‌خواهد...
در ادامه این پیام آمده است: چه بسا مهم‌ترین اقدام راهبردی توسط جبهه انقلاب، #خیزش_مردمی برای #دولت‌سازی از طریق «تربیت مسلمان آگاه» باشد! و این ممکن نیست مگر با حفظ انسجام، ارتباط مستمر با متن مردم و تقویت مراکز برکت‌آفرین(مانند خانه، مدرسه، مساجد و هیئات) صحبت زیاد است و مجال اندک...
این امتحان و فرصت کوتاه چهارساله، مانند تمام امتحانات زندگی، به سرعت برق سپری می‌شود و آنچه مهم است نتیجه و نمره پایانی است. به امید پیروزی نهایی اسلام برکفر.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار