خبرهای داغ:
رضانیا خبر داد

اعلام نتایج استانی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان همدان

همدان-رئیس ستاد انتخابات استان همدان از اعلام نتایج چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان همدان خبرداد وگفت: دیروز رقابت‌ها به پایان رسید و امروز روز انسجام و وحدت و حرکت به سوی قله‌های پیشرفت کشور است.
کد خبر: ۹۶۱۱۸۲۴
|
۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
اعلام نتایج استانی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن رضانیا در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله شهید سیدابراهیم رئیسی و شهدای خدمت و آرزوی توفیق برای منتخب مردم ایران آقای مسعود پزشکیان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، گفت: ملت شریف ایران اسلامی در روز گذشته ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری، آقای دکتر مسعود پزشکیان را با اکثریت آراء یعنی ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی مأخوذه در کل کشور به عنوان نهمین رئیس جمهور ایران اسلامی انتخاب کردند.

وی افزود: در حقیقت پیروز اصلی این انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ و شریف ایران سرافراز بود.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان عنوان کرد: دیروز رقابت‌ها به پایان رسید و امروز روز انسجام، وحدت و همدلی همگانی برای عزت، سرافرازی، اقتدار هرچه بیشتر ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حرکت به سوی قله‌های پیشرفت کشور است.

وی با اشاره به آخرین نتایج این انتخابات در استان دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان تصریح کرد: از مجموع ۶۹۵ هزار و ۹۳۴ رأی که هم‌استانی‌های عزیز ما در صندوق‌ها انداخته‌اند و مشارکت ۴۸ درصدی را رقم زدند؛ به ترتیب کسب بیشترین آراء؛ آقای دکتر سعید جلیلی ۳۵۶ هزار و ۵۴۷ رأی و آقای دکتر مسعود پزشکیان ۳۳۹ هزار و ۳۸۷ رأی را کسب کردند.

رضانیا با اشاره به تعداد آراء نهایی به تفکیک شهرستانی در استان همدان ادامه داد: در شهرستان اسدآباد آقای پزشکیان ۲۵ هزار و ۲۷ رأی و آقای جلیلی ۱۴ هزار و ۹۹۴ رأی، در شهرستان بهار جلیلی ۲۹ هزار و۹۸۱ و پزشکیان ۲۱ هزار و ۹۱۸ رأی و در تویسرکان پزشکیان ۲۱ هزار و ۱۷۲ و جلیلی ۲۱ هزار و ۲۳۹ رأی کسب کردند.

وی افزود: در رزن جلیلی ۱۶ هزار و ۱۸۱ و پزشکیان ۱۵ هزار و ۹۷۹ رأی، در درگزین پزشکیان ۱۰ هزار و ۴۵۰ و جلیلی ۸ هزار و ۵۱۶ رأی، در فامنین جلیلی ۹ هزار و ۳۹۶ و پزشکیان ۹ هزار و ۲۶۰ رأی کسب کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه در کبودراهنگ سعید جلیلی ۳۲ هزار و ۷۹۸ رأی و مسعود پزشکیان ۲۷هزار و ۷۳۶ رأی بود، گفت: در ملایر جلیلی ۵۳ هزار و ۲۸۰ و پزشکیان ۴۶ هزار و ۴۳۳ رأی، در نهاوند پزشکیان ۴۰ هزار و ۹۳۸ و جلیلی ۳۳ هزار و ۵۷۶ رأی و در شهرستان همدان جلیلی ۱۳۶ هزار و ۵۸۶ رأی و مسعود پزشکیان ۱۱۹ هزار و ۹۲۶ رأی کسب کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار