پیام تقدیر فرماندهی ونمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان از حضور حماسی مردم در انتخابات

فرماندهی ونمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان طی پیامی از حضور پر شور و آگاهانه‌ی مردم دیار کریمان در پای صندوق‌های رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۶۱۱۸۷۳
|
۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،فرماندهی ونمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان طی پیامی از حضور پر شور و آگاهانه‌ی مردم دیار کریمان در پای صندوق‌های رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کردند.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در برهه‌های مختلف و در طی سالیان پر از فراز و نشیب خود، به پشتوانه‌ی عظیم ولایت و مردم‌سالاری، به عزتی روزافزون دست یافته و اصالت خویش را به رخ جهانیان کشیده است.

در آستانه‌ی ماه محرم و شهادت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، حماسه‌ی حضورباشکوه مردم نجیب استان کرمان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با مشارکت حداکثری، برگ زرین دیگری را بر افتخارات بزرگ این استان رقم زد؛ پایتخت مقاومت جهان اسلام، یکبار دیگر با حضور آگاهانه و پرشور، دفاع جانانه‌ی خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همگان نشان داد.

ضمن تسلیت ایام سوگواری اهل بیت علیهم السلام، خداوند متعال را سپاس میگویم و از شما مردم شهید پرور دیار حاج قاسم   تشکر میکنیم که به توفیق الهی و با عزم راسخ در پشتیبانی از نظام اسلامی ایران حماسه حسینی خلق کردید و حضوری ماندگار رقم زدید.

درود و سلام خدا بر شما مردم نجیب دیار حاج قاسم وآرزوی موفقیت دولت جدید در استمرار مسیر شهید جمهور و به امید تحقق تمدن نوین اسلامی و ظهور مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف.

سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی نظری
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

علی عربپور
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار