خبرهای داغ:
در دولت سیزدهم انجام شد؛

تحولات چشمگیر در حوزه بهداشت و درمان اندیکا

در دولت سیزدهم تحولات اساسی در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان اندیکا رخ داد که این منطقه را به یک کارگاه عمرانی تبدیل کرده است.
کد خبر: ۹۶۱۱۸۷۷
|
۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، منصور پورحسین زاده پیش از ظهر امروز شنبه در گفت وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: ۳۸ پروژه جدید شامل ۳۳ خانه بهداشت، ۳ مرکز جامع سلامت، ۲ زیست پزشک، یک محوطه‌سازی، یک ساختمان امحای زباله و بیمارستان ۶۴ تختخوابی در حال ساخت است که در مجموع بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آنها اختصاص یافته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا افزود: تعدادی از این پروژه‌ها به اتمام رسیده و در حال حاضر از آنها بهره‌برداری می‌شود. تعدادی دیگر شامل خانه‌های بهداشت شلا، فرگه، سرهونی و مرکز جامع سلامت دینراک طی هفته آینده افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین پروژه قابل افتتاح شبکه بهداشت و درمان اندیکا، مرکز جامع سلامت دینراک است، گفت: عملیات احداث این مرکز از سال ۱۴۰۱ آغاز شده و ۸ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص یافته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا ادامه داد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی خیرساز اندیکا در حال حاضر در مرحله تسطیح زمین است. مابقی پروژه‌ها بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش‌بینی می‌شود تمامی آنها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسند.

حسین زاده با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، جمعیتی حدود ۵۳ هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند خواهند شد، گفت: علاوه بر احداث خانه‌های بهداشت جدید، برای بازسازی ۱۰ خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت قدیمی نیز ۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها