در پی مشارکت باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری:

پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر

حجت‌الاسلام ولمسلمین سید عبدالرضا هاشمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در پی مشارکت پر شور و باشکوه مردم ولایتمدار استان بوشهر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۱۱۹۰۹
|
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات، مظهر تجلی اراده‌ی ملی، در عرصه‌ی تعیین سرنوشت است. ملت و میهن ما مفتخر است که در طی بیش از چهار دهه از حیات پربار انقلاب و نظام اسلامی، اراده‌ی دینی و ملی خود را تحت عنوان مردم‌سالاری دینی و در سایه‌ی انتخابات آزاد و رقابتی که از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی است، بر تمام شئون حاکمیتی خود، متجلی نموده و همواره الگوی الهام‌بخش ملت‌های آزاده‌ی منطقه و جهان، در گستره‌ی عظیم جغرافیای جبهه‌ی مقاومت اسلامی بوده است.
انتخابات اخیر ریاست جمهوری که در پی شهادت طلایه‌دار خوشنام خدمت و مجاهدت، حضرت آیةالله شهید دکتر رئیسی و جمعی از یاران سعادتمندش برگزار گردید، پیروزی دیگری را در آزمون مردم‌سالاری و ولایت‌مداری، برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.
آنچه که از سوی همه‌ی دلدادگان به این ملت و میهن، خطاب به فرد و‌ جریان پیروز در انتخابات، مورد توجه و تأکید است، پرهیز از درافتادن در دعواها و مجادلات سیاه و بیهوده، شناخت دقیق و صحیح اولویت‌ها در عرصه‌ی رسیدگی به مشکلات مردم، سخت‌کوشی و خستگی‌ناپذیری و ولایتمداری محض است که همه‌ی این‌ها در تداوم راه سعادتمندانه‌ی شهید رئیسی عزیز، تبلور یافته است.
اینجانب با ادای احترام و نثار سلام و درود به روح بلند امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و همه‌ی شهدای راه خدا خصوصا شهدای عرصه‌ی خدمت به ویژه شهید رئیسی، مشارکت چشمگیر ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز و ملت شریف ایران اسلامی خاصه مردم ولایتمدار و حماسه‌ساز استان بوشهر تبریک می‌گویم و همچنین با عرض تبریک به منتخب جمهور آقای دکترپزشکیان، امیدوارم فرصت گذرای خدمت به مردم را غنیمت شمرده، با عمل به منویات گره‌گشای نائب المعصوم حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی، همواره بر مدار و محور موفقیت در راه گره‌گشایی از هم‌میهنان عزیز، گام بردارند.

سید عبدالرضا هاشمی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار