محرم فرصتی برای خودسازی و توجه به دعا و مناجات است

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: ماه محرم بستر و فرصت مناسبی برای خود سازی انسان ها و همچنین توجه به دعا و مناجات برای نزدیکی هر چه بیشتر به خداوند متعال است.
کد خبر: ۹۶۱۱۹۱۳
|
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، حجت الاسلام محمد عدیده در مراسم عزاداری و سوگواری شب اول محرم که با حضور کارکنان و خانواده های این فرماندهی در مسجد حضرت ولیعصر (عج) شهرک سازمانی این منطقه برگزار شد اظهار کرد: ماه محرم، فرصتی ارزشمند برای شناخت عمیق‌تر امام حسین (ع) و یاران باوفایش و همچنین ترویج فرهنگ عاشورایی و درس‌ های ارزشمند آن در جامعه است.

وی افزود: برگزاری مراسمات عزاداری در این ماه، بستری مناسب برای انتقال مفاهیم بلند مرتبه قیام عاشورا و نهادینه کردن ارزش‌ های اسلامی در نسل‌ های مختلف فراهم می‌کند.

گفتنی است، ویژه برنامه عزاداری دهه اول محرم در منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی این منطقه و مرثیه خوانی ذاکر اهل بیت سرگرد مجید خسروی از یکشنبه ۱۷ تیر در مسجد حضرت ولیعصر (عج) شهرک سازمانی منطقه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها