غلامرضا حسن پور مطرح کرد؛

آمادگی بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشور برای تعامل و هم افزایی با دولت چهاردهم

جلسه هیات اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان وفعالان اقتصادی کشور با حضور رئیس و اعضای هیأت با موضوع نحوه تعامل با دولت چهاردهم برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۱۹۲۲
|
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرنگار سرویس اصناف خبرگزاری بسیج؛ جلسه هیات اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان وفعالان اقتصادی کشور با حضور رئیس و اعضای هیأت با موضوع نحوه تعامل با دولت چهاردهم برگزار شد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون انتخابات ریاست جمهوری و نتایج انتخابات، اعضا بر تعامل و همکاری با رئیس جمهور منتخب و دولت چهاردهم تأکید نمودند.

دکتر حسن پور: برنده انتخابات مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران هستند و این حضور حماسی، شکست مفتضحانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را بهمراه داشت.

مراحل انتخابات در امنیت و سلامت کامل و کاملا رقابتی و با مشارکت خوب مردم همراه بود.

 وی با یادآوری همکاری بسیج با تمام دولت‌ها بویژه دولت پرکار و فعال شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی، گفت: همکاری ما با دولت جدید و شخص رئیس جمهور منتخب ادامه خواهد یافت و برنامه های سازمان بویژه در بخش رونق اقتصادی و جهش تولید در بستر مشارکت مردم و در تعامل با دولت در حال اجراست.

وی افزود: برنامه های سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در بخش‌های فرهنگی، آموزشی، تربیتی، اجتماعی و بویژه اقتصادی از جمله طرح "جهش تولید با جهش صادرات" تقدیم دولت جدید خواهد شد.

وی از آحاد مردم ایران بویژه کسبه و فعالان اقتصادی که در خلق حماسه حضور در انتخابات، نقش آفرین بودند، تشکر و قدردانی نمود و موفقیت دولت جدید را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار