خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

آمار خیره‌کننده صلح و سازش در پرونده‌های طلاق مربوط به استان البرز به همت یک گروه جهادی متشکل از حقوقدانان بسیجی

گروه‌های جهادی حقوقدانان محبان رضای استان البرز موفق شدند در سال ۱۴۰۳ حدود ۹۰ درصد از پرونده‌های طلاق را با حضور وکلا و مشاوران حقوقی خود به صلح و سازش ختم کند.
کد خبر: ۹۶۱۱۹۵۸
|
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷

 


زهرا ثابت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، اظهار کرد: دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی هستم و با حدود ۴۰ نفر از همراهان جهادی، از بهمن ۱۳۹۹ گروه جهادی حقوقدانان محبان رضای استان البرز را برای ارائه خدمات در حوزه‌های حقوقی، معاضدت قضایی و پیشگیری از طلاق راه اندازی کرده‌ایم.

وی افزود: گروه‌ جهادی حقوقدانان محبان رضای استان البرز موفق شد در سال ۱۴۰۳ حدود ۹۰ درصد از پرونده‌های طلاق را با حضور وکلا و مشاوران حقوقی خود به صلح و سازش ختم کند.

ثابت با اشاره به خدماتی که به عنوان یک حقوقدان بسیجی به اقشار کم بضاعت ارائه می‌کند، گفت: در زمینه ارائه مشاوره حقوقی، صلح و سازش رایگان و خصوصا در زمینه پیشگیری از طلاق اقدامات زیادی را انجام می دهیم.

ثابت گفت: معمولا کسانی که تقاضای طلاقشان را از ما مطالبه می کنند و وکیل معاضدتی می‌خواهند، چنانچه مشکل معیشتی و بیکاری داشته باشند، با کمک مراکز نیکوکاری و بسیج سازندگی برای اشتغال آنها اقدام می‌کنیم و اگر مشکل، اعتیاد باشد با مراکز ترک اعتیاد ارتباط برقرار کرده و این افراد را معرفی می‌کنیم.

کد ویدیو

وی اضافه کرد: گروه جهادی حقوقدانان محبان رضای استان البرز برای یک زوج ۳ تا ۶ ماه وقت می‌گذارد تا زوجین را به سازش برساند و به کانون خانواده بازگرداند.

ثابت با اشاره به اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان از سال ۱۳۹۹ در استان البرز بیان کرد: از مهرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۷۰ مورد میز خدمت در مساجد استان البرز برگزار کردیم و این اقدام شایسته و مثمرثمر به واسطه بهر گیری از ظرفیت مساجد استان فراهم شده است.

وی افزود: گروه جهادی حقوقدانان محبان رضای استان البرز اخیراً، در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در منطقه آسیاب برجی به ۱۶۳ نفر مشاوره حقوقی ارائه کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار