مثبت سوژه/

از آموزش وضو تا ورزش در مسجد حضرت رقیه(س) در میانه

تبریز- مسجد حضرت رقیه(س) در میانه از جمله مکان هایی است که گاهی تعداد شرکت کنندگان در برنامه های پایگاهی علاوه بر فعالیت های قرآنی به بیش از یکصد نفر هم می‌رسد و بیشتر مخاطبان برنامه ها هم در رده سنی ۶ سال تا ۲۰ سال هستند.
کد خبر: ۹۶۱۱۹۶۵
|
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴

فرمانده پایگاه قرآنی این مسجد در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در این خصوص گفت: از بچگی عاشق فضای مقدس بسیج و مسائل مربوطه بودم و حدود دو سال است فرماندهی پایگاه امام حسین(ع) حوزه شهید تندگویان سپاه میانه را عهده دار هستم.

وی افزود: ۱۰سال است که در شهرستان میانه معمولاً در اکثر هیئات حسینی و مساجد در زمینه روان خوانی، تفسیر قرآن و تجوید، عقاید و حلقه های صالحین فعالیت دارم.

از آموزش وضو تا ورزش در مسجد حضرت رقیه(س) در میانه

حامد نیا ادامه داد: از آنجا که این پایگاه در محله خیلی محروم میانه است بعضی از بچه‌های این محله حتی در مسایل اولیه مانند وضو، تیمم،.‌‌.. مشکلی زیاد داشتند که به حول قوه الهی در عرض این چند سال تلاش نه تنها این مشکلات حل شد و در حال حاضر بعضی از بچه‌های پایگاه در کلاس های درسی شان گزارش رسیده که حتی به دانش آموزان دیگر هم در مسایل مربوطه کمک می‌کنند.

از آموزش وضو تا ورزش در مسجد حضرت رقیه(س) در میانه

وی اضافه کرد: گاهی تعداد شرکت کنندگان در برنامه های پایگاهی علاوه بر فعالیت های قرآنی به ۱۰۹ نفر هم می‌رسد و بیشتر مخاطبان برنامه ها هم در رده سنی ۶ سال تا ۲۰ سال بوده و در بین آن ها مخاطبان ۱۴ تا ۱۶ ساله بیش از بقیه سنین است.

حامد نیا برنامه های ورزشی و تفریحی این پایگاه را در کنار برنامه های قرآنی از اهم فعالیت ها برای ایجاد نشاط و شادابی اعضای پایگاه و مخاطبان برنامه ها عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار