وقتی مسجد مرکز محله می شود

حسین پور، امام جماعتی که ۲۶ سال فعالیت مستمر و جهادی در مسجد امام سجاد علیه السلام فریدونکنار دارد که همراه با نتایج رضایت بخش برای مردم بوده است.
کد خبر: ۹۶۱۱۹۷۷
|
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی حسین پور ۲۶ است که در قامت امام جماعت مسجد حضرت امام سجاد علیه السلام فریدونکنار به خدمت و فعالیت جهادی مشغول می باشد.

 حسین پور علت پرمخاطب بودن مسجد امام سجاد علیه السلام را اینگونه می گوید: برگزاری نماز های یومیه، تلاوت قرآن، بیان احکام شرعی، قرائت ادعیه و زیارات به صورت مستمر و دائم در این مسجد باعث شده تا به یکی از مساجد مهم و پرمخاطب استان تبدیل شود.

 وی ادامه داد: در حوزه فرهنگی کلاس های متعددی در این مسجد برگزار می شود، کلاس های آموزش قرآن و برگزاری جلسات هفتگی حلقه صالحین برای نوجوانان و جوانان از جمله برنامه ها می باشد وهمچنین در طول سال، مسابقات و اردوهای متعدد ورزشی را هم خواهیم داشت.

 حسین پور از وجود یک سایت اینترنتی ویژه این مسجد خبر داد و افزود: در پیامرسان های مختلف از جمله ایتا، روبیکا و بله هم گروه هم کانال داریم که توسط امام جماعت، فرمانده پایگاه و جوانان خوش ذوق مسجد اداره می شود.

 وی به ارائه خدمات اجتماعی در این مسجد اشاره نمود و بیان داشت: دو کار عمده در مسجد امام سجاد علیه السلام صورت می گیرد؛ یکی راه اندازی شبکه نیکوکاری که سالانه بیش از یک میلیارد تومان اعم از جهیزیه، کمک معیشتی و کمک های بلاعوض نقدی به نیازمندان صورت می گیرد و دیگری تاسیس صندوق قرض الحسنه مسجد امام سجاد علیه السلام است که به سادگی به مردم وام بلاعوض پرداخت می کند که به همت خیرین روستا و منطقه شکل گرفته و الحمدالله به قوت خودش باقی است و با قدرت هم به کارش ادامه می دهد.

 حسین پور اتحاد بین مردم، جوانان و مسئولین مسجد را از علل موفقیت این مسجد دانست و گفت: الحمدالله اتحاد خوبی بین مردم و مسئولین و جوانان مسجد وجود دارد که موجبات پیشبرد اهداف و موفقیت در مسیر می شود و برای اینکه موفقیت های بهتری را هم داشته باشیم از وجود طلبه های فاضل و جهادی دیگری که در برهه ای از زمان برنامه خاصی ندارند برای برگزاری برنامه های فرهنگی، تربیتی و اعتقادی استفاده می کنیم.

ارسال نظرات