خبرهای داغ:
فرمانده تیپ عملیاتی مردم پایه سپاه نینوا؛

مکتب امام حسین علیه اسلام  نجات بخش و راهنماست/هدف شهدای ما، محکم نگاه داشتن ستون های نظام بود.

سردار مازندرانی گفت:ما بیشتر از گذشتگان، قدر نهضت حسینی را می دانیم. آنچه که نهضت ما را جهت می داد و امروز هم باید بدهد‚ دقیقا همان چیزی است که حسین بن علی علیه السلام در راه آن قیام کرد.
کد خبر: ۹۶۱۲۰۲۳
|
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶

مکتب امام حسین علیه اسلام  نجات بخش و راهنماست/هدف شهدای ما، محکم نگاه داشتن ستون های نظام بود.
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛سردار مازندرانی، فرمانده تیپ عملیاتی مردم پایه سپاه نینوا ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که شیعه ی آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام هستیم.عزاداری در عزای امام حسین علیه السلام و اشک ریختن در عزای امام حسین علیه السلام روح و جان انسان را صیقل می دهد و پاک می سازد و به انسان های آزاده آرامش می بخشد.


▪️وی افزود: ما بیشتر از گذشتگان، قدر نهضت حسینی را می دانیم. آنچه که نهضت ما را جهت می داد و امروز هم باید بدهد‚ دقیقا همان چیزی است که حسین بن علی علیه السلام در راه آن قیام کرد. ما امروز‚ برای شهدای خود که در جبهه های گوناگون و در راه این نظام و حفظ آن‚ به شهادت می رسند‚ با معرفت عزاداری می کنیم. آن شهید و جوانی که یا در جنگ تحمیلی و یا در برخورد با انواع و اقسام دشمنان و منافقان و کفار به شهادت رسیده‚ هیچ شبهه یی برای مردم ما وجود ندارد که این شهید‚ شهید راه همین نظام است و برای نگهداشتن و محکم کردن ستونهای همین نظام و انقلاب‚ به شهادت رسیده است.


▪️فرمانده تیپ عملیاتی مردم پایه سپاه نینوا عنوان کرد: اگر عاشورا نبود اگر در جامعه ما عشق به امام حسین(ع) و یاد او و ذکر مصایب و حوادث عاشورا معمول و رایج نبود معلوم نبود که نهضت با این فاصله زمانی و با این کیفیتی که پیروز شد‚ به پیروزی می رسید.


▪️وی در پایان خاطرنشان کرد: مکتب امام حسین علیه اسلام  نجات بخش و راهنماست و این یک فرصت برای همه است که در عزای سرور و سالار شهیدان توشه بردارند و عاقبت به خیر شوند. از خداوند متعال می خواهیم همه ما را جزو عزاداران واقعی آن امام عزیز و بزرگوار قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار