خبرهای داغ:

مراسم عزاداری دهه‌ی اول محرم در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج)

مراسم عزاداری دهه‌ی اول محرم، از اول محرم در حسینیه لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) برای کلیه پایوران و سربازان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۶۱۲۰۴۲
|
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) خوزستان، مراسم عزاداری دهه‌ی اول محرم در حسینیه لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) ، برای کلیه پایوران و سربازان در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام الیاسی : فلسفه قیام امام حسین علیه السلام را احیای امر به معروف و نهی از منکر و مظهر نبرد حق علیه باطل دانست.

 

همزمان با فرا رسیدن ماه محرم الحرام، حجت الاسلام الیاسی مسئول دفتر نمایندگی لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) گفت : بهترین و مطمئن ترین سند برای شناخت فلسفه و اهداف نهضت سید الشهدا(ع)، فرمایشات خود آن حضرت یا امامان دیگر در این باره است. با بررسی مجموعه خطبه ها، سخنان، نامه ها و وصیت نامه امام حسین (ع) به اهداف و انگیزه های قیام عاشورا دست خواهیم یافت .

 

در ادامه حجت الاسلام مجتبی مهری افزود:  

 مسلم بن عقيل سه کلمه را وصيت کرده است همين سه کلمه را توجه کنيد و عرضم تمام بعد هم ، روضه بخوانم روز اول است ان‌شاءالله فاطمه زهرا دستور دهد ، که اسم ما را هم در دفتر عزاداران حضرت سيد الشهداء ثبت کنند . مي‌دانم که همه شما به همين آرمان و آرزو امروز به اين محفل آمده‌ايد ، آمده ايد به مادرش بي‌بي دوعالم تسليت بگوئيد ، بگوئيد ‌بي‌بي ! اولين روز عزاي حسين است ، چشم شما اشک بار است حتما شما هم در اين مجلس روضه نشسته‌ايد مگر ميشود براي حسين مجلس عزا بگيرند ومادرش فاطمه درآن محفل  حضور نداشته باشد اميد است وقتي آمار اين مجلس را مي‌گيرند ، خدمت فاطمه زهرا مي‌دهند ، اسم ما هم گوشه‌اي ثبت شده باشد وتصوير و عکس ما هم باشد.

و در پایان مداحی و سینه زنی توسط مداح اهل بیت صورت گرفت و همه شرکت کنندگان میهمان سفره کریمانه اهل بیت بودند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار