خبرهای داغ:
به همت گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) انجام شد:

حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه همزمان با عید غیدیر و انتخابات

به مناسبت عید غدیر و روز انتخابات برنامه شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه همزمان با عید غدیر و انتخابات همراه با سخنرانی امام جمعه با حضور مردم شهرستان، پایوران و بسیجیان گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) در محل مصلای نماز جمعه شهرستان اردستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۶۱۲۱۴۲
|
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر مقدس ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، برنامه شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه همزمان با عید غدیر و انتخابات همراه با سخنرانی امام جمعه با حضور مردم شهرستان، پایوران و بسیجیان گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) به مناسبت عید غدیر و روز انتخابات در محل مصلای نماز جمعه شهرستان اردستان برگزار گردید.

فرمانده گردان۱۱۸امام حسین(علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: پایوران و رزمندگان گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) در نماز عبادی سیاسی جمعه همزمان با روز انتخابات شرکت کردند، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهر اردستان اظهار داشت مجلس برای انتخابات باید از حواشی دوری کند.

حجت الاسلام والمسلمین  دهشیری در بخشی از خطبه های نمازجمعه این هفته اردستان با اشاره به شروع مجلس دوازدهم در هفتم خردادماه، اظهار کرد: برای همه کاندیدای ریاست جمهوری آرزوی موفقیت دارم و امیدواریم بعد از این همه سال کارنامه درخشانی به یادگار بگذارند و از موضوعات حاشیه ای فاصله بگیرند.

وی افزود: کاندیدای ریاست جمهوری از رهنمودهای رهبر انقلاب استفاده کنند و افتخار آفرین باشند نه اینکه مردم از تصمیمات، صحبت های آنها، برنامه ها و نادیده گرفتن وعده هایی که در انتخابات دادند نگران باشند.

امام جمعه اردستان با اشاره به شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان در ماموریت کاریِ تبریز، افزود: مردم ایران خدمتگزارانی صادق، امین، پاک دست و مردمی را از دست دادند.

حجت الاسلام والمسلمین دهشیری درباره پرکاری رئیس ‌جمهور فقید کشورمان خاطرنشان کرد: سرتا سر کارنامه آقای رئیسی تلاش و خدمت جهادی و صادقانه برای مردم بود، او پنج‌شنبه و جمعه و روز تعطیلی نداشت و هر حادثه‌ای که در کشور پیش می‌آمد به سرعت خودش را به محل حادثه می‌رساند و در این ۳۴ ماه ریاست‌جمهوری آرام و قرار نداشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار