ریاست سازمان بسیج هنرمندان کشور از حضور مردم در حماسه باشکوه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد

ریاست سازمان بسیج هنرمندان کشور از حضور مردم در حماسه باشکوه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد
آرش زینال خیری؛ ریاست سازمان بسیج هنرمندان کشور در پیامی از حضور باشکوه مردم عزیز ایران قدردانی نمود.
کد خبر: ۹۶۱۲۱۶۷
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹

 

آرش زینال خیری؛ ریاست سازمان بسیج هنرمندان کشور در پیامی از ملت شریف ایران بخصوص هنرمندان و جامعه هنری کشور بابت حضور شکوهمند و خلق حماسه بزرگ مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قدردانی نمود.
متن این پیام بدین شرح است:

هو الفتاح
انتخابات بزرگترین میدان آزمون مردم سالاری دینی است و نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای حیات مبارک خود با تعهد بر اصل اساسی مشارکت و حق انتخاب مردم این میدان عظیم مردم سالاری را پاس داشته و به بهترین شکل برگزار نموده است، درانتخابات چهاردهم ریاست جمهوری هر چند با داغ فراق عروج شهادت گونه رئیس جمهور محبوب و مردمی آغشته بود، اما حماسه‌ای باشکوه شد که کام ملت ایران را شیرین کرد و مهر تائید دیگری بر وجه مردم سالارانه جمهوری اسلامی ایران زد و ملت حق‌شناس ایران در همراهی و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رای دشمنان را ناامید و دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان را شادمان نمودند.
اینجانب بعنوان خادم سازمان بسیج هنرمندان از ملت شریف ایران بخصوص هنرمندان و جامعه هنری کشور بابت حضور شکوهمند و خلق حماسه بزرگ مشارکت صمیمانه کمال تشکر را دارم. هنرمندان شریف و ارجمند کشور همواره در برهه‌های حساس سیاسی و اجتماعی در کنار مردم بوده و دوشادوش آنان برای سربلندی میهن عزیز کوشیده‌اند، این بار نیز با حضور در پای صندوق‌های رای نشان داده‌اند که در راه اعتلای ملت ایران از هیچ تلاشی فروگزار نیستند.
همچنین به رئیس جمهور محترم؛ جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان بابت برگزیده شدن توسط ملت شریف ایران تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برایشان آرزوی توفیق روزافزون دارم، امید است این فرصت ارزشمند که در اختیار فردی ولایی، متعهد، دین‌مدار و دارای سوابق ارزشمند انقلابی و روحیه‌ی خدمت قرار گرفته؛ صرف در شکوفایی و تعالی ایران اسلامی و سربلندی مردم عزیز، هنرمندان و اهالی فرهنگ شود.

آرش زینال خیری 
رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار