خبرهای داغ:

آغاز طرح شاداب سازی مدارس خراسان جنوبی

طرح شهید عجمیان که ویژه شاداب سازی مدارس است در خراسان جنوبی آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۱۲۱۷۷
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، رخسارپور مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: در این طرح با تلاش ۲۵۰گروه جهادی ۳۴۹ مدرسه علاوه بر رنگ آمیزی برای شاداب سازی، صندلی‌های کلاس ها هم تعمیر می‌شود.

وی، اعتبار اختصاص یافته به این طرح را ۱۶ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اعتبارات امسال افزایش صد درصدی دارد که با این وجود به علت گستردگی و مساحت استان و وجود پراکندگی اعتبارات جوابگو نیست.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: امسال بنا بر اعلام وزیر آموزش و پرورش فعالیت حیطه آموزش و پرورش از یک ماه زودتر شروع می‌شود و امیدواریم آماده سازی مدارس تا شهریور به اتمام برسد.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با اشاره به تأمین مصالح و دراختیار قرار دادن آن به شهرستان‌ها برای کاهش هزینه‌ها افزود: امسال بر اساس نامه ارسالی از مرکز ۵ شهرستان محروم مشخص شده است که می‌توان با خرید مصالح و کاهش هزینه‌ها آن را به کل استان تعمیم داد.

هنری، مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی هم به راه‌اندازی قرارگاه جهادی برای بهره گیری از ظرفیت‌ها در اردو‌های جهادی اشاره کرد و گفت: امسال با هدف شناسایی نیازمندی‌ها در شهرستان‌ها تجهیزات مورد نیاز قرارگاه‌ها تأمین شد و همه گروه‌ها جهادی را پوشش می‌دهد.

حجت‌الاسلام مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از دریافت هزینه در مدارس دولتی با وجود اعلام وزیر، مدیران کل گلایه کرد و خواستار پیگیری آن شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها