در باباحیدر تشکیل شد؛

تشکیل میزد خدمت تسهیلات بنیاد علوی

تشکیل میزد خدمت تسهیلات بنیاد علوی
میز خدمت تسهیلات بنیاد علوی در مسجد موسی ابن جعفر عله السلام با حضور حسن میر تاسیسگربنیاد و شورای اسلامی شهر باباحیدر در قالب مشاغل خورد خانگی، کارگاهی و بنگاهی برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۲۲۵۱
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛حسن میر گفت: تسهیلات بنیاد علوی در قالب های گوناگون قابل پرداخت است مانند تسهیلات اشتغال زایی خرد خانگی، کارگاهی و بنگاهی که متقاضیان دارای شرایط مشاغل نام برده  می توانند با  ارائه مدارک مورد نیاز اقدام به ثبت نام این تسهیلات کند.

حسن میر افزود: تسهیلات مشاغل خرد خانگی تا مبلغ 150میلیون تومان با سود 4٪ مشاغل کارگاهی تا مبلغ: 1,000,000,000 میلیارد تومان با سود 11٪ و بنگاهی تا مبلغ: 3,000,000,000 میلیارد تومان پرداخت می گردد.

 

میر اضافه کرد: متقاضیان باید داری شرایط توان ارائه ضامن به بانک مربوطه باشد، جز دهک های زیر 4 باشد و نسبت به سقف وام که شرایط از طرف بنیاد علوی مشخص شده تعداد نیروی کار را بیمه کند.

یعقوب اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر گفت: متقاضیان فرست دارند فرم در خواست وام را تا مورخه 27 تیرماه  1403 به دبیرخانه شهرداری باباحیدر یا به یعقوب اسلامی رئیس شورای شهر تحویل دهند.

 اسلامی بیان کرد: آن دسته متقاضیان که موفق به دریافت فرم درخواست وام نشدند می توانند تا قبل از موعد تحویل به خدمات کامپیوتری جنب مخابرات مراجعه و دریافت فرم کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار