در گوجان عنوان شد:

محرم و صفر یک فرصت معنوی برای همه است

محرم و صفر یک فرصت معنوی برای همه است
همزمان بافرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله حسین علیه السلام،مراسم عزاداری دهه اول محرم با حضور سوگواران و عزاداران سیدالشهدا علیه السلام در پایگاه مقاومت بسیج محدثه شهر گوجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۲۲۵۴
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام جباری با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام بیان کرد:فلسفه قیام امام حسین علیه السلام ، احیای امر به معروف و نهی از منکر و مظهر نبرد حق علیه باطل بود.

کارشناس مسایل مذهبی،افزود:بهترین و مطمئن ترین سند برای شناخت فلسفه و اهداف نهضت سید الشهدا علیه السلام فرمایشات خود آن حضرت یا ائمه اطهار علیهم السلام در این باره است. با بررسی مجموعه خطبه ها، سخنان، نامه ها و وصیت نامه امام حسین علیه السلام به اهداف و انگیزه های قیام عاشورا دست خواهیم یافت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مکتب امام حسین علیه السلام نجات بخش و راهنماست، محرم و صفر یک فرصت معنوی برای همه است که در عزای سرور و سالار شهیدان توشه بردارند و عاقبت به خیر شوند. از خداوند متعال می خواهیم همه ما را جزو عزاداران واقعی آن امام عزیز و بزرگوار قرار دهد.

قرائت زیارت عاشورا و مداحی، نوحه خوانی و مرثیه سرایی از دیگر برنامه های این روز بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار