خبرهای داغ:
در گفتگو با بسیج اعلام شد:

تهیه 15هزار قاب هوشمند شهدا همراه با مدال افتخار و اهداء به خانواده‌های شهدای فارس

دبیر ستاد کنگره ملی پانزده هزار شهید فارس از تهیه قاب هوشمند شهدا همراه با مدال افتخار به مناسبت برگزاری دومین کنگره ملی سرداران، امیران و ۱۵هزار شهید فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۲۲۵۷
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۲
سید مرتضی آل‌علی دبیر ستاد کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس در گفت‌‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز، از تهیه قاب هوشمند شهدا به مناسبت برگزاری دومین کنگره ملی سرداران، امیران و ۱۵هزار شهید فارس خبر داد و اظهار داشت: قاب هوشمند، هدیه دومین کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس به خانواده معظم شهدا است.
وی با بیان اینکه این قاب برای پانزده هزار شهید استان فارس در حال تولید است، تصریح کرد: در قاب هر شهید، یک کیوآرکد لحاظ شده است که با اسکن کردن آن، میتوانیم کلیه اسناد و اطلاعات ثبت شده از شهید را ملاحظه و ذخیره کنیم.
آل‌علی ادامه داد: در این قاب، یک مدال افتخار هم موجود است که این مدال برگرفته از صحبت مقام معظم رهبری(مدظله) مبنی بر اینکه قهرمانان اصلی کشور شهدا هستند تهیه شده که تقدیم خانواده معظم شهدا می‌شود.
به گفته دبیر ستاد کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس، این قاب توسط کادری مجرب و در استان فارس در حال تولید است و در حال حاضر به صورت هفتگی به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس تحویل می‌شود. 
وی افزود: محوریت این کار با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و با برنامه‌ریزی خوبی که صورت گرفته، تا برگزاری کنگره ملی سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید فارس به تمامی خانواده‌های معزز شهدا تقدیم می‌شود.
به گزارش بسیج، دومین کنگره ملی سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود. 
انتهای پیام/
 
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار