آیت الله شعبانی موثقی تأکید کرد

لزوم تشکیل قرارگاه رسانه‌ای در استان/بسیاری از مسئولین ما هنوز رسانه را جدی نگرفته‌اند

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: بسیاری از مسئولین ما هنوز رسانه را جدی نگرفته‌اند؛ یکی از پیشنهادات در این زمینه تشکیل قرارگاه رسانه‌ای بود که تاکنون محقق نشده است.
کد خبر: ۹۶۱۲۳۸۲
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در گردهمایی اصحاب رسانه که با حضور سرپرستان، خبرنگاران و عکاسان برگزار شد، ضمن تسلیت ماه محرم با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و تقدیر از تلاش رسانه‌ها اظهار کرد: با وجود شرایط اقتصادی، میزان مشارکت در انتخابات قابل قبول بود.

وی با بیان اینکه همه تلاش کردند تا یک فضای خوب انتخاباتی در کشور ایجاد شود، افزود: رویکرد رهبر معظم انقلاب حمایت از دولت منتخب است و همه ما نیزوظیفه داریم در این راستا حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه مسیر، مسیر مردم سالاری دینی است، گفت: در انتخابات نشان دادیم که افکار مختلف در کنار هم می‌توانند منسجم عمل کنند؛ امیدوار هستیم دولت جدید هر چه زودتر شکل گیرد و مدیران جوان و بانشاط و انقلابی در کشور سر کار بیایند تا شاهد پیشرفت کشور و همچنین استان باشیم.

وی ابراز کرد: نظام مسائل استان را احصاء کردیم و مشکلات مختلف احصاء شد و به دولت سابق ارائه شد، ما موظف هستیم اینها را منتقل و تا جایی که می‌توانیم مطالبه کنیم.

شعبانی موثقی با اشاره به بحث رسانه گفت: واقعیت این است بسیاری از مسئولین ما هنوز رسانه را جدی نگرفته‌اند؛ یکی از پیشنهادات در این زمینه تشکیل قرارگاه رسانه‌ای بود که تاکنون محقق نشده است.

وی با بیان اینکه هر مسئله ای که در جلسات مطرح کردم در راستای رفع مشکلات مردم بود، گفت: در تمام مباحث و مشکلات جامعه راهکار ارائه شد، خیلی از این مشکلات به بروکراسی اداری و نحوه مدیریت برمی‌گردد که نیاز به اصلاح دارد؛ نحوه اداره کشور یک روش عقلایی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه معتقدم مشکلات موجود قابل رفع است و باید نسبت به ساختارهای موجود تدبیری شود، ابراز کرد: در دولت سیزدهم خیلی تلاش شد.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید مطالبه گری کنند، افزود: آنچه که مهم است حل مشکلات استان است و اگر همه رسانه‌های ما وحدت داشته و هم دست و هم فکر باشند مسائل حل می‌شوند.

شعبانی موثقی ادامه داد: مسئله اصلی مردم مشکل مسکن است که باید حل شود و هر دولتی سر کار بیاید باید برای رفع آن کمک کند، این شهر نیاز به قرارگاه رسانه و نیاز به اردوگاه‌های بانوان، جوانان و کودکان دارد، اگر رسانه‌ها در این مباحث ورود کنند بسیاری از مسائل برطرف خواهد شد؛ مشکل مسکن بدون هیچ آورده دولتی در این شهر قابل حل است اما نیاز به حمایت و پیگیری رسانه‌ها در زمینه‌های مختلف دارد.

وی با بیان اینکه باید در مطالبه‌ها مراقبت کنیم، چراکه گاهی مطالبه غیرواقعی وتهمت است و باید بررسی و صحت‌سنجی شود، خاطرنشان کرد: کدام کشور را می‌شناسید که این همه تبلیغات و هجمه‌های رسانه‌ای علیه او باشد؛ اما با وجود همه این هجمه‌ها کشور ما خود را حفظ کرده است.

شعبانی موثقی عنوان کرد: حتی ارزش‌ها، هنجارها، اعتقادات مردم، سیاست‌ها و مسئولین و جوانان ما مورد هجمه در این فضای رسانه‌ای قرار می‌گیرند که دائما با واژگان منفی این خبرها ارائه می‌شود؛ این میزان از هجمه‌ها علیه کشور ما وجود دارد اما کشور انسجام خود را از دست نداده که بخشی به مذهب و قوم‌گرایی ما و بخشی از آن نیز به نهادهای اجتماعی ما برمی‌گردد.

در پایان این مراسم از پوستر دهمین جشنواره ابوذر رونمایی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها