خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب

در جامعه ای که مردان و زنانش پای بند به رعایت عفاف و حجاب باشند آرامش روانی در خانواده، حاکم گشته و موجب استحکام بنیان خانواده می شود و به تبع آن جامعه ای سالم و رو به پیشرفت پدید می آید.
کد خبر: ۹۶۱۲۴۲۱
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶

بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب

بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب

بسمه تعالی
«حجاب وقار است، متانت است، ارزش
 گذاری زن است»   (امام خامنه ای مدظله العالی)
 سالها پیش آنگاه که غرش توپ ها و مسلسل ها بر فراز مسجد گوهرشاد پیچید و خون صدها نفر از مردان و زنان غیرتمند این سرزمین را بر زمین ریخت ،مردان و زنانی را دیدیم که هدفی جز دفاع از ارزش های دینی و حجاب نداشتند و آن زمان بود که یکی از شوم ترین نقشه های نظریه پردازان اسلام زدایی، با اقدام به موقع روحانیون و علمای آگاه و به برکت خون مطهر شهیدان، نقش بر آب شد و ۲۱ تیر ماه ۱۳۱۴ نقطه عطفی شد در دفاع از ارزش ها و سال های بسیاری گذشت که این خونها ثمر داد و زنان مسلمان ایرانی با حجاب خود در شکل گیری، مبارزات، شکوفایی و پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷نقش آفرین شدند.

عزت و عظمت زن مسلمان که هدیه پیامبر گرامی اسلامی حضرت محمد(ص) می باشد، توسط انقلاب اسلامی به زنان عطا شد و زن مسلمان با پیروی از حضرت فاطمه زهرا(س) و با رعایت عفت و حجاب خود، خوش درخشید و منشا اثرات ارزشمند در تاریخ این انقلاب شد و در گام اول انقلاب جایگاه خود را به خوبی تثبیت نمود.

و اما در گام دوم، در بین موضوعات فراوانی که مرتبط با حوزه سبک زندگی  میباشد، موضوع عفاف و حجاب است. در جامعه ای که مردان و زنانش پای بند به رعایت عفاف و حجاب باشند آرامش روانی در خانواده، حاکم گشته و موجب استحکام بنیان خانواده می شود و به تبع آن جامعه ای سالم و رو به پیشرفت پدید می آید.

رعایت عفت و پاکدامنی، ارزشی است که منطبق با طبیعت انسان بوده و رشد و کمال او را رقم میزند و البته دشمنان و بدخواهان این نظام با طراحی نقشه های شوم و از طریق شبهه افکنی و تمسخر با استفاده از ابزار مختلف به ویژه فضای رسانه ای و مجازی در تلاش هستند این دژ مستحکم را خدشه دار کرده و از بین ببرند. در این راستا وظیفه ی اصلی دختران و زنان جامعه پاسداری و حراست از این زینت بندگی و هدیه فاطمی می باشد که از طریق بصیرت و تیزبینی می توان این نقشه های پلید را خنثی نمود.

بسیج جامعه زنان، ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و یاد و خاطره شهدای گرانقدر این راه، خواستار حمایت و ترویج هر چه بیشتر این ارزش های الهی در جامعه می باشد.

صداوسیما بعنوان یک دانشگاه عمومی، نیروی انتظامی بعنوان مسئول برخورد با مظاهر فسادهای سازمان یافته و هنجارشکنی افسار گسیخته، دولت بعنوان مسئول اجرائی شدن مصوبات و قوانین مربوطه و دستگاه قضا بعنوان عالی ترین نهاد نظارتی باید بیش از گذشته ایفای نقش نموده  و جدیت بیشتری از خود نشان دهند و در این میان از رئیس جمهور دولت چهاردهم که بزودی کار خود را آغاز خواهد کرد، می خواهیم که در زمینه اجرایی شدن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین نظارت و کنترل فضای مجازی که در ترویج بی بندو باری و بی حیایی بسیار لجام گسیخته پیش میرود، اقدامات عاجل و موثری را در دستور کار خود قرار دهد.

و نکته مهم و قابل ذکر این است که نقش روحانیت معزز در راهنمایی و هدایت جامعه و از همه مهم تر نقش خانواده در آگاه سازی فرزندان و آشنا کردن آنان به رعایت شئونات دینی، جایگاه خاص و ویژه ای دارد. ان شاا... با تلاش همه آحاد جامعه در راستای گسترش و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب، زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء باشیم.

والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته
سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینواگلستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار