خبرهای داغ:

راه اندازی نخستین آشپزخانه اطعام حسینی در اهواز

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان گفت: نخستین آشپزخانه در قالب طرح اطعام و احسان حسینی در اهواز راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۶۱۲۴۵۴
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، جمال شیبه امروز، دوشنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳ در آیین راه اندازی نخستین آشپزخانه در قالب طرح اطعام و احسان حسینی در اهواز گفت: نخستین آشپزخانه این طرح در مرکز نیکوکاری کوی علوی اهواز راه‌اندازی شده است و در طول ماه محرم و صفر ۲۰۰ آشپزخانه دیگر در شهرستان‌های مختلف استان با مشارکت مراکز نیکوکاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

وی با بیان اینکه طرح پویش اطعام و احسان حسینی با همکاری این نهاد و مراکز نیکوکاری و هیات‌های مذهبی از ابتدای محرم آغاز شده و تا پایان صفر ادامه دارد، افزود: طبق برنامه‌ریزی و هدف گذاری انجام شده، تعداد آشپزخانه‌های فعال و طبخ غذا نسب به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش دارد و آشپزخانه‌های اطعام حسینی با همکاری کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، و مردم خیر در استان اقدام به طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان می‌کنند.

 

شیبه ادامه داد: علاوه بر فعالیت آشپزخانه‌های اطعام حسینی در طول ماه محرم، حسینیه‌ها و مساجد نیز غذای گرم طبخ و بین عزاداران و نیازمندان توزیع می‌کنند.

 

پویش "اطعام و احسان حسینی" در قالب طبخ و توزیع غذای گرم و همچنین تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و با استفاده از ظرفیت هیات‌های مذهبی، مراکز نیکوکاری و خیران با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری از یکم محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

 

مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری #۸۸۷۷*۰۶۱* به صورت استانی، نذر خود را در پویش اطعام و احسان حسینی اهدا کنند و کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها