مثبت سوژه

گفتگوی بسیج با یک مربی بین‌المللی والیبال نشسته که مهمترین توصیه‌اش به ورزشکاران، تشکیل خانواده و فرزندآوری است

مریم ایرانمنش گفت: توصیه ام به ورزشکاران این است که با تشکیل خانواده و فرزند آوری در کنار ورزش رشد خانوادگی پربار و خوبی داشته باشند.
کد خبر: ۹۶۱۲۵۲۲
|
۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  نقش مادران و همسران در همه عرصه ها بسیار پررنگ است؛ آنان اسوه واقعی گذشت و ایثارند انگار خداوند سرشت آنان  را از عشق و ایثار تنیده است

مریم ایرانمنش یکی از بانوان ورزشی استان کرمان که در رشته والیبال نشسته به عنوان مربی مربی بین المللی والیبال نشسته فعالیت می کند. او نزدیک به ۲۰ سال در حوزه والیبال فعالیت دارد و از سال ۸۴ با والیبال نشسته آشنا شده است .

ایرانمنش می گوید:  در ابتدا  فعالیتم در والیبال ایستاده به عنوان بازیکن تیم شهرداری کرمان در لیگ برتر تا سال ۸۹ ادامه داشت و از آن پس تصمیم گرفتم تنها در حوزه مربی گری فعالیت داشته باشم و توانستم در سالهای اخیر استعدادهای خوبی از شهر کرمان به والیبال نشسته بانوان معرفی کنم که تعدادی از آنها نیز به تیم ملی راه یافتند و از سال ۹۲ نیز به عنوان مربی به اردوهای تیم ملی والیبال نشسته بانوان دعوت شدم.

این مربی توانمند افزود: اولین الگوی یک خانم ورزشکار مربی است  اگر مربی عالی باشد دختران ما در سطح جامعه مقامات زیادی را می توانند بدست بیاورند. اگر زمانی خداوند به من فرزندی عطا کند من در کنار مربی خوب اینده‌ای خوب ورزشی خواهم ساخت .

وی در خصوص هماهنگی بین ورزش و خانواده افزود:  با تعامل برقرار کردن با همسر به خوبی می توان این قضیه را مدیریت کرد .

مریم ایرانمنش گفت:  با همراهی و تعامل با همسر در همه عرصه ها خصوصا ورزش می توان درخشید، در استان چهره‌های ورزشی  می‌توانند الگوی مناسبی برای فرهنگ‌سازی فرزندآوری و جوانی جمعیت باشند.این مربی بین المللی گفت؛:  من به شخصه زندگی را به سه بخش تقسیم کردم ابتدا خانواده  بعد درس و ورزش که مکمل هم هستند.

ایرانمش در پایان خاطر نشان کرد: توصیه ام به ورزشکاران این است که با تشکیل خانواده و فرزند آوری در کنار ورزش رشد خانوادگی پربار و خوبی داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها