جهش تولیدبا مشارکت مردم در بخش کشاورزی سیب و سوران شتاب گرفت

سپاهی گفت: بامشارکت فعال سرمایه گذاران بومی بخش خصوصی با هدف جهش تولیدات کشاورزی ۲۴واحد جدید مرغداری گوشتی و تخم گذار با ظرفیت یک میلیون و دویست هزار قطعه در سطح شهرستان در حال اجراست.
کد خبر: ۹۶۱۲۶۶۸
|
۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ازسیب وسوران، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیب و سوران از شتاب توسعه بخش کشاورزی در سالی که مقام معظم رهبری آن را به جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند، خبر داد و گفت:  با مشارکت فعال سرمایه گذاران بومی بخش خصوصی با هدف جهش تولیدات کشاورزی اعم از گیاهی و دامی ، صنایع تبدیلی و تکمیلی ،  ۲۴واحد جدید مرغداری گوشتی و تخم گذار با ظرفیت یک میلیون و دویست هزار قطعه ، ۳واحد دامداری شیری سنتی به ظرفیت ۶۰راس ، ۵واحد سردخانه ، کشتارگاه صنعتی طیور ، کارخانه خوراک دام و طیور ،توسعه ۵۰هکتار گلخانه تولیدی  سبزی و صیفی ، یک واحد تولید نشاء و... در سطح شهرستان در حال اجراست. 

محمد حنیف سپاهی میزان سرمایه گذاری  این طرح ها و پروژه ها را بیش از ۸۵۰۰میلیارد ریال  با ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۵۰نفر ، اعلام کرد‌.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیب و سوران در پایان اظهارداشت:با اجرا و بهره برداری از این طرح ها ،سیب و سوران به یکی  از قطب های تولید محصولات کشاورزی در استان سیستان و بلوچستان تبدیل می شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار