ضرورت استفاده از ابزارهای نوین رسانه ای در راستای تبیین دستاوردهای سپاه و بسیج

معاون اجتماعی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بر اهمیت استفاده از ابزارهای نوین رسانه ای در راستای تبیین عملکردها و دستاوردهای سپاه و بسیج تأکید کرد.
کد خبر: ۹۶۱۲۶۷۸
|
۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵

دیدار معاون اجتماعی و معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان با هدف هم افزایی و بهره برداری از ظرفیت های رسانه ای
در دیداری که روز جاری بین مصطفی خانی، معاون اجتماعی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و امید مظفری، معاون روابط عمومی و تبلیغات این سپاه برگزار شد، طرفین در خصوص راهکارهای ارتقای سطح کیفی انعکاس فعالیت های سپاه و بسیج در رسانه ها بحث و تبادل نظر کردند.
در این دیدار، خانی با تاکید بر اهمیت استفاده از ابزارهای نوین رسانه ای در راستای تبیین عملکردها و دستاوردهای سپاه و بسیج، اظهار داشت: امروزه با توجه به گسترش فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی، ضرورت استفاده از این بسترها برای انعکاس فعالیت های سپاه و بسیج به صورت هنرمندانه و جذاب بیش از پیش احساس می شود.
امید مظفری، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه انعکاس دقیق و به موقع اخبار و رویدادهای مرتبط با سپاه و بسیج، نقش مهمی در ارتقای سطح آگاهی آحاد جامعه و جلب نظر اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان به عملکردها و دستاوردهای این نهاد انقلابی دارد، گفت:برگزاری جلسات مشترک و هم اندیشی بین معاونت های اجتماعی و روابط عمومی و تبلیغات سپاه، می تواند زمینه ساز ارتقای سطح کیفی انعکاس فعالیت های سپاه و بسیج در رسانه ها باشد.
وی همچنین بر استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای انعکاس فعالیت ها به نسل جوان تاکید کرد.
در پایان این دیدار، مقرر شد تا دو معاونت اجتماعی و روابط عمومی و تبلیغات سپاه، با همکاری یکدیگر نسبت به اجرای برنامه های مدون و هدفمند در راستای ارتقای سطح کیفی انعکاس فعالیت های سپاه و بسیج در رسانه ها اقدام کنند.
این اقدام در راستای سیاست های کلان ابلاغی از سوی فرماندهی سپاه استان سمنان مبنی بر افزایش اعتماد عمومی و جلب نظر اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان به فعالیت های سپاه و بسیج صورت گرفته است.

ارسال نظرات