آمادگی گیلان برای برگزاری هفتمین سالروز شهادت شهید حسین پور

فرمانده سپاه قدس گیلان از فراهم بودن تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه هفتمین سالروز شهادت شهید حسین پور فرمانده جبهه مقاومت و دیگر شهدای مدافع حرم خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۲۶۹۰
|
۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵

آمادگی گیلان برای برگزاری هفتمین سالروز شهادت شهید حسین پور

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت شهید حسین پور شلمانی که در دفتر استاندار برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری این یادواره هم در راستای برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید گیلان است، گفت: تمهیدات برای هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این مراسم، در حال انجام است و از رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی خواستاریم این مراسم را به دلیل اهمیت آن، به صورت ملی و ویژه پوشش و انعکاس دهند.

 

 

 اسدالله عباسی استاندار نیز با بیان اینکه هدف و نقشه دشمنان از ایجاد داعش ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بود، افزود: رزمندگان ما با درایت و شجاعت، آن‌ها را در عراق، لبنان و سوریه در نطفه خفه و از هجوم آن‌ها به کشور جلوگیری کردند.

 

وی با بیان اینکه گیلان ۳۳ شهید مدافع حرم دارد، گفت: با برگزاری یادواره‌هایی با شکوه، چون یادواره فرمانده نابغه شهید مرتضی حسین پور شلمانی و شهدای مدافع حرم و گفتمان ایثار و شهادت و برجسته کردن چهره زشت داعش از رسانه ملی، با ساخت مستند و ویژه برنامه‌ها و تکرار برخی رویداد‌ها از جمله وعده صادق سردار سلیمانی در مراسم باشکوه اربعین شهید حسین پور، می‌توان رشادت‌های رزمندگان جبهه مقاومت و این شهدای شاخص را به همگان به ویژه نسل‌های آینده معرفی و تبیین کرد.

 

مراسم هفتمین سالروز شهادت شهید حسین پور قرار است از ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۱۶ مرداد با حضور مسئولان کشوری و برخی از رزمندگان جبهه مقاومت و سخنرانی یک مقام کشوری، در زادگاه و کنار مزار این شهید در گلزار شهدای شلمان لنگرود برگزار شود.

 

همچنین دیگر اعضای حاضر در این جلسه نیز پیشنهادات و نقطه نظرات خود را برای هر چه بهتر برگزاری این مراسم بیان کردند.

مرتضی حسین‌پور شلمانی معروف به حسین قمی از فرماندهان جبهه مقاومت و فرمانده عملیات قرارگاه حیدریون، ۱۶ مرداد سال ۱۳۹۶ در سوریه به شهادت رسید.

وی متولد ۳۰ شهریور سال ۱۳۶۴ در شلمان لنگرود بود و از وی یک فرزند پسر به یادگار مانده است.

آمادگی گیلان برای برگزاری هفتمین سالروز شهادت شهید حسین پور

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار