مثبت سوژه

مسجد پناهگاه امن برای جوانان و حل مشکلات اهالی محله

امید شهابی گفت: مسجد اصلي ترين ركن و نهاد محوري در محله ها است چرا كه كمك به سالم سازي محله كرده و ما بايد در همه جاي كشور محله امن و با آسايش براي مردم فراهم كنيم
کد خبر: ۹۶۱۲۷۱۵
|
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  مسجد صاحب الزمان واقع درمرکز شهر شهرستان رابر.درسال 1350ساخت آن با کمک‌ اهالی شهرک ‌و خیرین شروع شد. در این محدوده مسجد حدودا 500 خانوار زندگی می کنند که جمعیت آنها بیش از 2000نفر می باشد.

 

به دنبال معرفی مساجد برتر شهر رابر رفتیم و با فرمانده جوان و کوشای پایگاه این مسجد، لحظاتی به گفتگو نشستیم.

آقای امید شهابی از سال 1397عهده دار مسئولیت فرماندهی پایگاه مقاومت که مستقر در مسجد میباشد را به عهده گرفته و با همکاری بعضی از دوستان که سابقه فرهنگی و قرآنی در سطح شهر داشتند شورای پایگاه جوان و انقلابی راتشکیل داده و با تعامل با نوجوانان و جوانان شروع به فعالیتهای قرآنی و آموزشی و فرهنگی و اردویی کرده است که الحمدلله موجب جذب حداکثری آینده سازان این مرز و بوم شده است.

 

وي ادامه داد: ما معتقديم بعد از خانواده ، مسجد اصلي ترين ركن و نهاد محوري در محله ها است چرا كه كمك به سالم سازي محله كرده و ما بايد در همه جاي كشور محله امن و با آسايش براي مردم فراهم كنيم

یکی دیگر از کارهای بسیجیان در مسجد محله برگزاری جشن‌های تکلیف برای پسران است. آن‌ها حتی اگر نوجوانی توان مالی لازم برای تهیه سجاده و چادر را نداشته باشد، از محل خیریه برای آن‌ها خریداری کرده تا احساس ضعف نکنند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار