خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی:

برگزاری اجتماعات مدافعان حریم خانواده و بانوان زینبی در خراسان جنوبی

بصیری پور گفت: همزمان با هفته عفاف و‌ حجاب، اجتماعات مدافعان حریم خانواده و بانوان زینبی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۲۷۲۲
|
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بصیری پور مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی با گرامیداشت ۲۱ تیرماه روز حجاب و عفاف، گفت: نهادینه سازی عفاف و حجاب و در جامعه تضمین کننده سلامت اجتماعی و زیست اسلامی است.

وی گفت: رده‌های بسیج خواهران استان به عنوان پیشرانان تحولات فرهنگی و اجتماعی در جامعه اند که سیاست گذاری و برنامه ریزی در ترویج حجاب و عفاف در جامعه از جمله راهبردهای این تشکیلات است. 

مسئول بسیج جامعه زنان استان خراسان جنوبی از تدوین ۵۶ عنوان برنامه با رویکرد تعالی بنیان خانواده و هویت زن مسلمان در استان خبر داد. 

بصیری پور برگزاری اجتماع مدافعان حریم خانواده در مراکز شهرستان ها و تبیین جایگاه زینبی بانوان در مکتب سیدالشهدا را از جمله برنامه های شاخص رده های بسیج خواهران استان با مشارکت دستگاه های اجرایی برشمرد.

وی افزود: برگزاری همایش بانوان زینبی در مراکز شهرستان ها، همایش هویت زن مسلمان، تبیین و روایتگری قیام گوهر شاد در پاتوق‌های گفتگو دخترانه و کافه گفتگوها، برپایی نمایشگاه ریحانه توانمندی های هنری و فرهنگی دختران استان از جمله برنامه های بسیج خواهران در هفته حجاب و عفاف است.

وی از برگزاری دوره توانمند سازی آمرین به معروف با رویکرد ایجابی، نشست های تخصصی زیست عفیفانه، کنشگری فضای مجازی، پرده خوانی و خطبه خوانی، موکب های خیمه زینبی با دوخت چادر رایگان و تجلیل از الگوهای برتر حجاب و عفاف طی هفته حجاب و عفاف در استان خبر داد.

وی به بیان نقش آفرینی موثر حوزه های مقاومت بسیج خواهران در تدوین برنامه های محله محور چهره به چهره و مردمی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف پرداخت و گفت: قرارگاه‌های تعالی زن و خانواده و حجاب و عفاف سپاه استان برنامه های نوین با چشم انداز تحقق سبک زندگی فاطمی دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها