خبرهای داغ:

تلاش بانوان فولاد اکسین خوزستان در مسیر پیروزی‌های کاری همیشه مثال زدنی است

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان گفت: از دیرباز تاکنون زنانی ایرانی هیچگاه دریدگی و از هم گسیختگی در خانواده را نداشتند.
کد خبر: ۹۶۱۲۸۸۱
|
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲

مریم مراد اسکندری مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان با بیان اینکه عفت و حیا زن ایرانی همیشه مثال زدنی است، گفت: در جمهوری اسلامی و به واسطه جایگاهی که زنان در آن قرار دارند انتظار این است که زنان با عفت و حیا و عصمتی که همیشه همراه داشته اند خود را نشان دهند. 

او در کارگاه یکروزه عفاف و حجاب ویژه بانوان شاغل در شرکت فولاد اکسین خوزستان که در محل هتل تختی اهواز برگزار شد، افزود: بانوان در عرصه های پیشران انقلاب قرار گرفته اند، بانوانی که در پیش از انقلاب شاید جایگاه خاصی جز تبلیغات در رسانه ها نداشتند اکنون در همه عرصه های سیاسی و هنری و صنعتی و... فعال هستند. 

خانم مراد اسکندری با اشاره به کیفیت بسیار عالی برگزاری این رویداد در شرکت فولاد اکسین خوزستان، اضافه کرد: ایرانیان همیشه از دیرباز تاکنون زنانی را دیده اند که ماخوذ به حیا بوده اند و هیچگاه دریدگی و از هم گسیختگی و عدم انسجام در خانواده را نداشته اند و انتظار نیز همین است که زنان در عرصه هایی که حضور دارند، نسبت به تقویت آن محورها اقدام کنند. 

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان گفت: در جمهوری اسلامی و به واسطه جایگاهی که زنان در آن قرار دارند انتظار این است که زنان با عفت و حیا و عصمتی که همیشه همراه داشته اند خود را نشان دهند.  

 این مقام مسئول با بیان اینکه عفت و حیا زن ایرانی همیشه مثال زدنی است، ادامه داد: جایگاه بانوان جایگاهی است که در آن مادران ساخته می شوند، مادرانی که پرورش دهنده نسل های آینده هستند و اهمیت این مساله بر هیچ کسی پوشیده نیست. 

او یادآور شد: زنان و بانوان در جمهوری اسلامی باید به خودشان افتخار کنند که حضرت آقا آن ها را پیشران جامعه می داند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار