خبرهای داغ:
سرپرست اداره کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری خوزستان:

بزرگ داشتن ساخت بانوان از سوی فولاد اکسین افتخار است

ایزدی پناه گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان ساحت بانوان خود را چنین عظیم می‌بیند و برای آنها چنین رویداد‌هایی برگزار می‌کند بسیار باعث افتخار است.
کد خبر: ۹۶۱۲۸۸۲
|
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶

محبوبه ایزدی پناه سرپرست اداره کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری خوزستان با اشاره به کارگاه اختصاصی عفاف و حجاب ویژه بانوان شاغل در شرکت فولاد اکسین خوزستان، گفت: کیفیت برنامه این کارگاه بسیار بالا بوده است،یک الگوی خوب برای دیگر ارگان ها و سازمان ها می تواند باشد و یقینا شعوری بالنده برای برگزاری این رویداد به کار گیری شده است. 

 او می‌گوید: وارد هفته عفاف و حجاب شده ایم و از این رو از برگزار کنندگان این رویداد فرهنگی آموزشی بسیار خوب در مجموعه شرکت فولاد اکسین خوزستان نهایت تشکر را دارم. 

خانم ایزدی پناه افزود: اینکه یک شرکت عظیم صنعتی مثل فولاد اکسین خوزستان به چنین بلوغی می رسد که ساحت بانوان خود را چنین عظیم می بیند و برای آن ها چنین رویدادهایی برگزار می کند بسیار باعث افتخار و مباهات است.

او اضافه کرد: زیر ساخت اصلی توسعه آموزش است و توسعه در مهارت های فردی و ارتباطی با مبنای آموزش قطعا به نقاط درخشان تری خواهد رسید.  

سرپرست اداره کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری خوزستان با تشکر از شرکت فولاد اکسین خوزستان برای برگزاری کارگاه عفاف و حجاب ادامه داد: به برکت نفس کشیدن در جمهوری اسلامی ایران، این نظام احترامی که برای بانوان بر مبنای تعالیم وحیانی و آموزه های دینی قائل می شود به حدی از ارتقا رسیده که برای خانم ها بسیار خوشایند است. 

او در پایان یادآور شد: شعوری بالنده برای برگزاری این رویداد به کار گیری شده است و همچنین احترام بسیار بالایی برای بانوان در این رویداد وجود داشت که برای ارتقا این سطح آگاهی خدا را بسیار شاکر هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار