مثبت سوژه/

بانوی هیئت‌دار نهاوندی پیشگام در عرصه‌های مختلف

همدان- ابوالفتحی، بانوی هیئت‌دار نهاوندی با تأسیس هیئت محبان حضرت زهرا (س) در روستای باباقاسم نهاوند پیشگام در عرصه کمک‌های مومنانه و برگزاری کلاس‌های قرآنی و فرهنگی است.
کد خبر: ۹۶۱۲۸۸۹
|
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صغری ابوالفتحی متولد سال ۱۳۵۲ در روستای باباقاسم نهاوند، دارای دو فرزند و فعال در حوزه‌های اجتماعی است، این بانوی بسیجی مؤسس هیئت محبان حضرت زهرا (س) روستای باباقاسم نهاوند است .

این هیئت ویژه بانوان است که در سال ۱۳۷۷ تأسیس شده و با همکاری پایگاه بسیج خواهران نجمه از حوزه حضرت آسیه سپاه ناحیه نهاوند در این روستا فعالیت‌های بسیاری را انجام می‌دهند.

این بانوی هیئت‌دار نهاوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: هیئت محبان حضرت زهرا(س) روستای بابا قاسم را بنا به علاقه‌ای که بانوان روستا به ائمه اطهار(ع) داشتند در سال ۱۳۷۷ تأسیس کردیم و فعالیت‌های بسیاری در این هیئت تا به امروز انجام دادیم .

صغری ابوالفتحی گفت: از جمله فعالیت‌های این هیئت توزیع غذای گرم و بسته‌های کمک مومنانه در مناسبت‌های مختلف از جمله ماه مبارک رمضان، عید غدیر و ماه محرم؛ برگزاری مراسمات جزءخوانی و کلاس‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و برگزاری دعای ندبه هر جمعه به همراه پذیرایی صبحانه به همت خیرین روستا است.

وی برگزاری مراسم شهادت و ولادت ائمه(ع) در طول سال، مراسمات عزاداری محرم هم در مسجد و هم در زینبیه روستا، حلقات صالحین در رده‌های مختلف، مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی برای نوجوانان و برگزاری غرفه‌های عفاف و حجاب، فعال کردن یک گروه جهادی در سطح روستا را از دیگر برنامه‌های این هیئت برشمرد.

مؤسس هیئت محبان حضرت زهرا (س) روستای بابا قاسم نهاوند بیان کرد: ما در سطح روستا جامعه هدفی داریم که بسته‌های کمک مومنانه و غذای گرمی که تهیه می‌کنیم در اختیار این جامعه هدف قرار می‌گیرد.

وی گفت: از همه نوجوانان و جوانان دعوت می‌کنم که در مراسم‌های هیئات شرکت کنند و از این مراسم‌ها درس زندگی بگیرند.

خبرنگار: سمیه شفایی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها