مجاهدانه در تحقق راه علوی و فاطمی فعالیت وتلاش کنیم

حجت الاسلام اکبرپور گفت: خواهران پاسدار حجاب علوی و فاطمی و حسینی هستند، مراقب باشیم فرهنگ و سبک زندگی ما را غارت نکنند، ما برای ماندن چادر برحیا و برعفت خون ها داده ایم .
کد خبر: ۹۶۱۲۹۳۴
|
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر پور، نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان در همایش عفاف و حجاب که ویژه بانوان محجبه در زاهدان برگزار شد، با اشاره به این مطلب که در آستانه 21تیرماه سالروز عفاف وحجاب وکشتار دد منشانه رژیم خبیث پهلوی در مسجد گوهر شاد به پرچم داری علما به ویژه علامه گرانقدر علامه بهلول هستیم، گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب فرهنگی است مومنین دست به انقلابی زدند، که از جو فرهنگی حاکم پست و فرومایه به ستوه آمده بودند و هیپچ کسی برای آب و نان و پست و مقام قیام نکرد .

حجت الاسلام اکبرپور تصریح کرد: همه آنهایی که بالای 98درصد به این نظام رای آری دادند، آری به فرهنگ صدیقه اطهر واهل بیت علیهم السلام گفتند، به حجاب و عفاف بانوان آری گفتند وچه سختی ها را متحمل شدندتا این انقلاب رخ دهد.

اکبر پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری حفظه الله در باره ،تعداد اندک بد حجابها و یا شل حجابها ،اذعان داشت: ما شک نداریم بعضی از همان بدحجابها و شل حجابها در هیئت‌ها عزاداری می کنند واشک می ریزند و این نشان از فطرت پاک آن ها دارد و قطعا آنها درست خواهند شد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان در بخش دیگری از سخنان خود از شهیده دباغ بعنوان یک بانوی نمونه مجاهد و تنهابانویی که حکم فرماندهی سپاه همدان را از حضرت امام (ره)دریافت کردنام برد و افزود: انقلاب ما انقلاب فرهنگی ارزشها و ارزشی ها،بود و دشمن هم خوب فهمید کجا را نشانه بگیرد در بخش، ها و عرصه های مختلف ورود پیدا کرد ولی راه به جایی نبرد دشمن هم همان عرصه فرهنگی ما را مورد تهاجم خود، قرار داد و متاسفانه باید اقرار کنیم و شرمگینانه اقرار کنیم در برخی موارد این تهاجم موفق از، کار در آمد. 

وی اذعان داشت: چادر بانوان تبرک است چراکه؛ ارثیه زهرای اطهر و علیامخدرات نبوی و علوی و حسینی است.

اکبرپور با اشاره به اندک افراد بی حجاب وبدحجاب خاطرنشان کرد: دریا واقیانوس عفت بانوان ایرانی با این شمار آلوده نمی شود ولی همین اندک شمار هم دردناک است. 

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه الله )در دهه هفتاد یادآور شد: اگر برخی از رجال سیاسی ،شبیخون و تهاجم فرهنگی  را آنگونه که مقام معظم رهبری (حفظه الله)به آن تاکید کردند ،درک می کردند امروز شاهد جنایت هولناکی مثل زیر سوال بردن غیرت مردان و پاکدامنی زنان با عفت نبودیم

وی تاکید کرد : اگر خیابان و کوچه آلوده شود،آلودگی کوچه و خیابان هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است .لذا باید بدانیم اگر از حسین بن علی(علیه‌السلام )دم می زنیم و افتخارمان این است که نام ما زهرا،زینب و رقیه است صرف نام گذاری کافی نیست مجاهدانه در تحقق راه علوی و فاطمی فعالیت وتلاش کنیم .

اکبر پور، خواهران را پاسدار حجاب علوی و فاطمی و حسینی دانست ویادآور شد : امربه معروف ونهی از منکر وظیفه ی همگانی است. مراقب باشیم فرهنگ و سبک زندگی ما را غارت نکنند، ما برای ماندن چادر برحیا و برعفت خون ها داده ایم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار