سرهنگ مختاری:

نقشه دشمن حمله به عفت و بنیان خانواده است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در حال حاضر نقشه دشمن علیه عفاف و حجاب زن مسلمان ایرانی که با استفاده از ابزارهای مجازی و ماهواره‌ای پای کار آمده است، حمله به عفت و بنیان خانواده است .
کد خبر: ۹۶۱۲۹۶۱
|
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در اجتماع مدافعان حریم خانواده و پاسداشت بانویی از تبار الوند اظهار کرد: از ۱۶ تا ۲۲ تیر ماه هفته عفاف و حجاب است و امروز ۲۱ تیرماه سالروز حادثه تلخ گوهرشاد و شهادت بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر از  مدافعان حجاب، زنان و مردان غیوری که در ۲۱ تیرماه سال ۱۳۱۴ در مسجد گوهرشاد توسط عمال رضاخانی به خاک و خون کشیده شدند.

وی ضمن گرامیداشت شهدای حادثه ۲۱ تیر ماه ۱۳۱۴ مسجد گوهرشاد گفت: امروز سالروز این حادثه تلخ برای ما ملت مسلمان است که در آن روز زنان و مردان غیور در حمایت از حجاب تجمع کردند و مخالفت خود را از رژیم آن زمان اعلام کردند که با سرکوب آنها روبرو شدند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: از سال ۱۳۱۴ به دنبال قانون اجباری برداشته شدن حجاب تا به امروز دشمن تلاش‌های بسیاری برای برداشتن حجاب زن مسلمان ایرانی داشته است.

وی با اشاره به برنامه و نقشه دشمنان برای زنان عفیفه و محجبه این سرزمین با استفاده از ابزارهای امروزی گفت: دشمنان ابزارهایی مثل شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های مجازی را پای کار آورده‌اند تا به عفت و حجاب زن مسلمان ایرانی حمله کنند.

مختاری بیان کرد: دشمنان قسم خورده مسلمانان از حجاب و زنان و عفیف ایرانی می‌ترسند، چراکه دختران و زنان محجبه به خصوص بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری در سطوح مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و ورزشی در دنیا داشتند و باعث حیرت دشمنان شده است.

وی افزود: درخشش بانوان ایرانی در سکوهای علمی و ورزشی چه در سطح منطقه و چه در سطح جهانی باعث وحشت دشمنان از زنان مسلمان و محجبه شده چرا که می‌ترسند از این دختران و ورزشکاران و نخبه‌های علمی به عنوان الگو برای سایرزنان دنیا استفاده شود بنابراین حجاب مانع پیشرفت زن ایرانی نبوده و نخواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت: در حال حاضر نقشه دشمن علیه عفاف و حجاب زن مسلمان ایرانی که با استفاده از ابزارهای مجازی و ماهواره‌ای پای کار آمده است، حمله به عفت و بنیان خانواده است .

وی افزود: دشمنان به دنبال ترویج یک زندگی غربی و حمله به ارزش‌های دینی و ترویج بی‌عفتی، بی‌حجابی و بی‌غیرتی در بین ملت عزیز ایران هستند که بتوانند به بعضی از اهداف خود برسند و به ارزش‌های اصیل ایرانی حمله کنند، حمله به بنیان خانواده مسلمان ایرانی از جمله حمله‌های دشمنان غربی به ایران و ایرانی است.

مختاری اظهار کرد: هوشیاری و بصیرت زن ایرانی مسلمان گوهر ارزشمندی است که تاثیر بسیاری در سرنوشت انسان دارد که باید از آن دفاع کرده و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها