همزمان با سراسر کشور در بام ایران؛

قرائت میثاق نامه دوازدهمین سوگواره احلی من العسل

قرائت میثاق نامه دوازدهمین سوگواره احلی من العسل
همزمان با سراسر کشور دوازدهمین سوگواره "احلی من العسل" با حضور شکوه دانش آموزان در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار ‌شد.
کد خبر: ۹۶۱۲۹۶۹
|
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دوازدهمین سوگواره "احلی من العسل" به یاد رشادت و شجاعت حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام و شهدای نوجوان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پنجمین روز از ماه محرم در مرکز استان، با حضور دانش آموزان پسر مدارس متوسطه اول و دوم، در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد در برگزار شد.

این مراسم با شکوه به صورت زنده مستقیم از شبکه استانی جهانبین و شبکه های مختلق رسانصداوسیما پخش شد.

در بخش پایانی مراسم میثاق نامه دوازدهمین سوگواره احلی من العسل قرائت شد، متن میثاق نامه را با هم مطالعه کنیم...

میثاق نامه دوازدهمین سوگواره سراسری احلی من العسل پنجشنبه 21 تیرماه 1403 (پنجم محرم 1446)

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام

ما نوجوانان عاشورایی با استمداد از خدای قادر متعال و توسل به سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز و با الگو قرار دادن حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام  و شهدای دشت کربلا و با پیروی از شهدای پر افتخاری همچون سردار حاج قاسم سلیمانی ونیز تبعیت از رهبر عزیزتر از جانمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، در تحقق آزادگی، جوانمردی و مقابله با ظلم و جور حاکم بر ذهن و عمل مستبدان زمان، آگاه و متعهد به رعایت جنبه های فردی و اجتماعی زندگی خویش با صدایی رسا اعالم میداریم:

1. به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقالب اسلامی حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی گوش جان سپرده و

در همه فضاهای حقیقی و مجازی به آن پایبند خواهیم بود.

2. ما نوجوانان عاشورایی، در مواجهه با پدیده های مختلف با اراده ای مصمم و با درک صحیح مسئولیتهای اجتماعی در راه یاری مستضعفان جهان تا تحقق وعده الهی و ظهور و حضور حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف تلاش خواهیم کرد.

3. با ارتقای علم، ایمان و بصیرت، در مدرسه، مسجد و منزل و دیگر عرصه های زندگی اجتماعی اهل رحمت و مهربانی و مدارای آگاهانه خواهیم بود.

4. با الگو گرفتن از سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، نسبت به اقامه امر به معروف و نهی ازمنکر و تکریم انسانیت پایبند خواهیم بود.

در پایان، به عنوان دانش آموزانی از مدرسه عاشورا، با صدایی رسا اعلام میداریم که مسیر زندگیمان را با الهام از امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، به سوی ساختن ایرانی سرفراز ادامه خواهیم داد.

لبیک یا حسین، لبیک یا حسین

ارسال نظرات