خبرهای داغ:

همایش شیرخوارگان حسینی در حمیدیه برگزار شد

همایش شیرخوارگان حسینی در حمیدیه برگزار شد
مادران شهرستان حمیدیه امروز به یاد شش‌ماهه امام حسین (ع) به همراه نوزادان و کودکان خود با حضور در مسجد جامع الهدی شهرستان هم‌نوا با حضرت رباب ناله سر داده و برای دل سوخته آن حضرت اشک ماتم ریختند
کد خبر: ۹۶۱۳۰۴۱
|
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ مراسم شیرخوارگان با حضور خادم اهل بیت خالد حسینی روش و گروه شبیه خوانی مصباح الهدی در مسجد جامع الهدی شهرستان حمیدیه برگزار شد 

خالد حسینی روش مداح اهل بیت علیهم السلام  گفت: وجود فرزندان در خانواده آثار و فواید جسمانی و روان‌شناختی فراوانی برای والدین به دنبال دارد به‌طوری‌که خانواده‌هایی که صاحب فرزند هستند، بیش از خانواده‌های بدون فرزند از زندگی لذت برده و احساس خوشبختی بیشتری دارند. 

حسینی روش ادامه داد: قرآن کریم آنجا که «عِبادُ الرَّحْمن» (بندگان خاص خداوند) را معرفی می‌کند، یکی از خصوصیات آنها را این گونه بیان می‌فرماید: «وَ الَّذینَ یَقُولُونَ رَبَّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیَّاتِنا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقینَ إِماماً»؛ «و آنان کسانی هستند که می‌گویند: پروردگارا! برای ما از همسران و فرزندانمان روشنی دیدگان (و نسل‌های صالح، پاک و متّقی) عطا کن و ما را بر پرهیزکاران (در مسابقه به سوی ایمان و رهبری در اصول و فروع و معارف) پیشوا گردان!» 

در پایان مراسم نذرنامه خوانده شد؛ همه باهم یک‌صدا می‌خوانند: یا صاحب‌الزمان ادرکنی. یا صاحب‌الزمان فرزندم را نذر و راهی قیام تو می‌کنم. یا حسین ادرکنی. کودکان با سربندها و تن‌پوش‌های سبز با شش‌ماهه کربلا همنوایی می‌کنند و صدای گریه‌های مادران مازندرانی در رثای علی‌اصغر، شیرخواره کربلا در آئین شیرخوارگان حسینی طنین‌انداز شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار