نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

کوتاهی مدیران در انجام‌وظیفه قابل‌قبول نیست

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: باوجوداینکه در آینده دولت چهاردهم به روی کار خواهد آمد؛ اما مدیران کنونی باید به وظایف خود عمل کرده و برای حل مشکلات مردم تمام توان خود را به کار گیرند و هیچ‌گونه قصوری در این زمینه پذیرفته نیست.
کد خبر: ۹۶۱۳۱۰۶
|
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام ،سارا فلاحی در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: عمده مراجعاتی که از سوی مردم مشاهده می‌شود مربوط به امورات اداری است که مدیران مشکلات مردم را به نماینده‌های مجلس ارجاع می‌دهند درصورتی‌که آن مشکل به‌راحتی در آن اداره قابل‌حل است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید توجه داشت که هر کسی توان حل مشکلات مردم را داشته باشد باید در مسئولیت خود کوتاهی نکند و آن را انجام برساند؛ اما گاهی مشاهده می‌شود که مدیران در وظیفه خود کوتاهی کرده و آن را به دیگران ارجاع می‌دهند.

فلاحی گفت: باوجوداینکه در آینده دولت چهاردهم به روی کار خواهد آمد؛ اما مدیران کنونی باید به وظایف خود عمل کرده و برای حل مشکلات مردم تمام توان خود را به کار گیرند و هیچ‌گونه قصوری در این زمینه پذیرفته نیست.

وی یادآور شد: با تمام وزارت‌خانه‌ها و مسئولین در ارتباط هستیم تا مطالبات مردمی به بهترین شکل پاسخ داده شود و دراین‌رابطه در تلاش هستیم تا پروژه‌هایی را که در استان ایلام شروع شده را به نتیجه برسانیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در کنار دولت می‌تواند به‌صورت هماهنگ با هم قطعاً مشکلات مردم را به بهترین نحو وجود حل نمایند و دراین‌رابطه نیاز است تا دولت و مجلس در کنار هم باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار