حجت الاسلام مصباح:

فرزند می‌تواند انسان را عزتمند کند

همدان-امام جمعه شهر بهار در همایش شیرخوارگان حسینی شهر بهار گفت: فرزند می‌تواند انسان را عزتمند کند و تربیت درست آن جامعه را تکان بدهد.
کد خبر: ۹۶۱۳۱۳۱
|
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازهمدان، حجت الاسلام رضا مصباح در همایش شیرخوارگان حسینی در مصلی امام خمینی(ره) شهر بهار با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) و ماه محرم حسینی اظهار کرد: آنچه امروز ما در مکتب علی اصغر(ع) می‌خوانیم درس ادب است؛ زمانی که صدای «هل من ناصر ینصرنی ابی عبدالله(ع)» بلند شد علی اصغر (ع) نیز بی تاب شد.

وی افزود: انسان به ادب و تربیت درست زنده است و خانواده زمانی پویا می‌شود که روابط بین اعضای خانواده صمیمی باشد و یک خانواده زمانی جهت‌دهی می‌شود که نشاط در آن خانواده باشد.

امام جمعه شهر بهار گفت: فرزند می‌تواند انسان را عزتمند کند و تربیت دست آن جامعه را تکان بدهد.

وی ادامه داد: وقتی که پدر و مادر روابط عاطفی با فرزند خود داشته باشد آن خانواده پویا است و کسانی که فرزند ندارند، شمع خانه شان روشن نیست و اگر در یک خانواده ارتباط عاطفی و احترام متقابل نباشد و صرفا روابط این خانواده به فضای مجازی اکتفا کند این خانواده محکوم به شکست است.

مصباح با بیان اینکه حضرت علی اصغر(ع) کودک ۶ ماهه‌ای بود که عالم را بیدار کرد، گفت: امروز به پاس گرامیداشت حضرت علی اصغر(ع) این روز را در سراسر جهان گرامی می‌دارند؛ در این راستا مبنای نسل و خانواده خوب، فرزند خوب است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها