همایش بزرگ «شیرخوارگان حسینی» در روستای سرمازغ برگزارشد

هم زمان با نخستین جمعه ماه محرم که به نام روز جهانی علی اصغر(ع) نامگذاری شده است، همایش بزرگ «شیرخوارگان حسینی» در بخش سندرک روستای سرمازغ برگزارشد
کد خبر: ۹۶۱۳۱۶۶
|
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، شیرخوارگان حسینی به ندای «هَل مِن ناصِر یَنصُرنی» سیدالشهدا لبیک گفتند. هم زمان با نخستین جمعه ماه محرم که به نام روز جهانی علی اصغر (ع) نامگذاری شده است، همایش بزرگ «شیرخوارگان حسینی» در روستای سرمازغ برگزار شد.

«یا علی اصغر (ع)» بر پیشانی دارند و لبیک گویان در مراسم شیرخوارگان حسینی شرکت کرده‌اند.

امروز همه کودکان یک صدا به یاد مظلومیت کوچک‌ترین سرباز سپاه امام حسین (ع) فریاد ناله سر داده‌اند، گویا آنها هم می‌خواهند با کاروان عاشوراییان همراه شده و همچون علی اصغر (ع) فدایی حسین بن علی (ع) شوند.

در این مراسم باشکوه بانوان هم نوا با حضرت رباب (س) برای سرباز شش ماهه سپاه حسین (ع) نغمه لالایی سردادند و در حالی که فرزندان شیرخوار خود را در آغوش گرفته بودند و همنوا با دیگر مادران و کودکان در سراسر کشور در همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی فریاد «وا حسینا» سر دادند.

وعده آنها حسینیه ثارالله بود و امروز این‌مکان مقدس شاهد حضور سربازان ۶ ماهه سپاه اسلام بود، همان‌ها که آمده بودند از پس قرن‌ها به ندای مظلومیت امام مظلوم‌شان لبیک بگویند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار