آیت الله نوری همدانی؛

در جهت برطرف کردن مشکلات مردم برای داشتن زندگی سالم، کریمانه و اسلامی بکوشید

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی «دامت برکاته» با ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) همزمان با ایام شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) دیدار کردند.
کد خبر: ۹۶۱۳۲۴۵
|
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله نوری همدانی در دیدار سید مرتضی بختیاری، ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) و هیات همراه ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم و شهادت حضرت سید الشهداء (ع) و یاران باوفایشان، با اشاره به خدمات گسترده کمیته امداد امام خمینی (ره) در محرومیت زدایی و اشتغال آفرینی اظهار داشت: تمام توجه شما به مردم خصوصا فقراء باشد؛ مردمی که همیشه زحمت با آنهاست، بکوشید تا مشکلات آنها هرچه زودتر برطرف گردد تا بتوانند زندگی سالم، کریمانه و اسلامی داشته باشند.

معظم له در ادامه با اشاره به فرمایشات امیر المومنین علی (ع) در نامه 53 نهج البلاغه خطاب به مالک اشتر گفت: حضرت از مالک میخواهد تا دلش را سرشار از محبت و لطف به مردم نماید چرا که مردمی که به آنها حکومت میکنی از دو صنفند؛ یا برادران دینی تو هستند و یا در خلقت با تو یکی هستند.

آیت الله نوری همدانی افزود: در بخش دیگری از این نامه آمده است که عمل و جایگاه شغلی تو وسیله امرار معاش تو نیست بلکه امانتی از جانب خداوند است.

این مرجع عالیقدر بر لزوم توجه به نهج البلاغه در کلام امام راحل (ره) تاکید کرده و گفت: بعد از قرآن کتابی به جامعیت نهج البلاغه در سازندگی جامعه نداریم و امیدوارم نامه 53 نهج البلاغه که به راستی منشور جامع حکومت داری و مدیریت است در تمامی ادارات دولتی نصب شود تا سرمشقی برای مسئولین و کارمندان دولت قرار گیرد. 

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار آقای بختیاری به ارائه گزارشی از فعالیت ها و خدمات صورت گرفته پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار