معاون وزیر کشور: خدمتگزاری به مردم نباید تا آخرین روز دولت سیزدهم تعطیل شود

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه در دولت سیزدهم اقدامات بسیار بزرگی انجام شد، گفت: خدمتگزاری به مردم تا آخرین روز کاری دولت نباید تعطیل شود.
کد خبر: ۹۶۱۳۳۱۳
|
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سیدمحمدتقی شاهچراغی، معاون سیاسی وزیر کشور صبح امروز در جلسه شورای اداری استان سمنان که در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در دولت سیزدهم اقدامات بسیار بزرگی انجام شد، نتیجه این اقدامات نیز رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف شد.
وی افزود: دولت‌ها باید نقش مکمل دولت‌های قبل را ایفا کنند، اگر اقدام و کاری انجام نشده باید صورت بگیرد که دولت سیزدهم با حضور مؤثر در میدان، این مهم را اجرایی کرد.
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه در استان سمنان نیز اقدامات بسیار خوبی توسط دولت سیزدهم شکل گرفت، گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور در شرایط خاصی صورت گرفت و در امنیت کامل و سالم برگزار شد.
شاهچراغی تصریح کرد: از سوی دشمنان نظام تلاش سنگینی انجام شد تا در روند و اجرای انتخابات، اخلال ایجاد شود.وی گفت: ما در کشور از زمانی که حادثه بالگرد پیش آمد و حتی از گذشته برای انتخابات مجلس، فشار سنگینی را از سوی دشمنان داشتیم تا امنیت و سلامت انتخابات را زیر سؤال ببرند.
معاون سیاسی وزیر کشور عنوان کرد: با اقدامات جهادی و مدیریت و هم‌افزایی بین دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی، این اقدامات خنثی شد.
شاهچراغی اظهار کرد: استان سمنان در مرحله اول و دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رده‌های برتر و بالا در بحث آغاز به هنگام رأی‌گیری قرار داشت.
وی بیان کرد: جدایی مردم از حاکمیت و بی‌اعتمادی به جمهوری اسلامی، تلاش برای تحریم و ... از جمله دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام در خلال برگزاری انتخابات گذشته بود، اما با اقدامات صورت گرفته این انتخابات در سلامت کامل و امنیت برگزار شد.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در دولت سیزدهم تلاش شد تا همه مدیران و مسؤولان به تکلیف خود به نسبت‌های مختلف، عمل کنند.شاهچراغی تصریح کرد: تلاش در مدت باقی‌مانده از دولت سیزدهم، می‌تواند به زحمات صورت گرفته شما قوت دهد، نباید تا آخرین روز، خدمتگزاری به مردم تعطیل شود.
وی گفت: به برکت حضور ارزشمند مقام معظم رهبری و حضور در صحنه مردم، در ریل‌گذاری کلان نظام جمهوری اسلامی تغییری حاصل نمی‌شود.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: ما در ستاد انتخابات کشور و استان‌ها، امانت‌دار رأی مردم بودیم، هرکسی که مردم انتخاب کردند با هر نگاهی و گرایشی، باید همگان تلاش کنیم تا باقوت به خدمتگزاری ادامه دهند.

همه گروه‌ها و جناح‌ها به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنند

 
 آیت‌الله مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نیز اظهار کرد: امام حسین (ع) فرموده‌اند «حوائج و مراجعات مردم به شما مسؤولان، نعمت الهی است، شما از این نعمت الهی نباید دل‌تنگ و ناراحت شوید».
وی افزود: کار ارباب‌رجوع را نباید به امروز و فردا موکول کنیم و سبب ناراحتی مردم شویم، در این صورت نعمت الهی از ما گرفته شده و به نغمت تبدیل می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بیان کرد: از تمامی دست‌اندرکاران انتخابات در کشور، معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور به‌واسطه برگزاری مطلوب انتخابات و همچنین استاندار سمنان و مجریان انتخابات در استان قدردانی می‌کنم.
مطیعی گفت: در استان سمنان از دقایق اولیه، رأی‌گیری در ساعت مقرر شروع شده و انتخابات سالم و در امنیت کامل برگزار شد که از استاندار سمنان به این واسطه تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی بیان کرد: از مردم عزیز نیز که با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، با مشارکت گسترده خود ما را دشمن‌شاد نکردند، سپاسگزارم.‌
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار کرد: اینکه مردم ما به عنوان رکن و اساس جامعه اسلامی، فرمان امام خود را بر چشم و سر نهادند، باعث افتخار است.
مطیعی عنوان کرد: به منتخب مردم مسعود پزشکیان که موضع‌گیری‌های عالی در این مدت کوتاه داشتند، تبریک گفته و برای ایشان در مسیر خدمتی که شهید جمهور ریل‌گذاری کردند، آرزوی موفقیت دارم و انشالله که در این مسیر ادامه خدمت داشته باشند.
وی گفت: همه گروه‌ها و جناح‌ها در ادامه مسیر به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنند تا گره‌گشایی از مشکلات مردم انجام شود.
ارسال نظرات