جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آئین معارفه و تکریم مسوول سازمان بسیج هنرمندان سپاه استان؛

انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت مکتبی عاشوراست

انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت مکتبی عاشوراست
سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: امروز اگر شاهد هستیم که ۴۵ سال از عمر پربرکت انقلاب گذشته و بر اقتدار نظام افزوده می شود، به این دلیل است که نهضت ما عاشورایی و حسینی است.
کد خبر: ۹۶۱۳۳۸۶
|
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز آئین تکریم و معارفه مسوول سازمان بسیج هنرمندان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با حضور سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در سالن اجتماعات اداره کل ارشاد استان قزوین برگزار شد. 

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای عرصه های مختلف انقلاب و شهدای خدمت که امنیت آفرین بودند و عرض تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا(ع) و اصحاب باوفایش بیان کرد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی این است که انقلاب ما برگرفته از عاشورا و درس هایی است که از دانشگاه بزرگ و مکتبی امام حسین(ع) نشأت گرفته که توسط امام راحل از سال ۴۲ رقم خورد.

وی گفت: امروز اگر شاهد هستیم که ۴۵ سال از عمر انقلاب گذشته و بر اقتدار نظام افزوده می شود، به این دلیل است که نهضت ما عاشورایی و حسینی است و خدا را شاکریم که در چنین نظامی خدمت می کنیم که الگوهایی همچون امام حسین(ع) و ائمه اطهار دارد.

سرهنگ طاهرخانی اظهار کرد: طی این ایام، کشور در آزمون بزرگی قرار گرفت و در یک بازده ده روزه دو انتخابات بزرگ و حساس را پشت سر گذاشتیم. انتخاباتی که هم تهدید و هم فرصت بود. فرصتی برای کشور بود که مردم علاقمندی و وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی اعلام دارند و تهدید از این لحاظ که دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و فتنه بود که خوشبختانه در رسیدن به این هدف ناموفق بود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه یادآور شد: این انتخابات در نوع خود بی نظیر بود. پس از گله مندی رهبر معظم انقلاب، بیش از پنجاه درصد واجدین شرایط در انتخابات ۱۵ تیر شرکت کرده و به فرد مورد اعتماد خود رأی دادند.

وی افزود: با توجه به برآوردهای غلط و پیش فرض هایی که از سوی دشمنان قسم خورده انقلاب اعلام شده بود، همه شاهد بودند که آرا مردم با صیانت اعلام شد و فرد منتخب مردم به عرصه ریاست جمهوری رسید. پس از آن نیز همه رقابت ها تبدیل به رفاقت شد و وقتی رییس جمهور انتخاب شد نامزدها ضمن تبریک به وی، نشان دادند که اجازه نمی دهند که دشمنان اختلاف افکنی نمایند.

سرهنگ طاهرخانی تصریح کرد: از این آزمون گذر کردیم ضمن اینکه در اینجا نقش ولایت فقیه بی بدیل و ارزشمند بود. چه در زمان شهادت رییس جمهور که اجازه ندادند مشکلی پیش آید و چه در طول پنجاه روز تعیین ریاست جمهور، برکات وجود ولایت فقیه بر همگان نمایان شد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های مسوول پیشین بسیج هنرمندان اضافه کرد: جواد خسروی در بسیج هنرمندان اقدامات به روز و خوبی انجام داده و توانست با برگزاری برنامه های متنوع برنامه های بسیجیان را منسجم نماید. یکی از رمزهای موفقیت خسروی همراهی بدون قید و شرط و ارزشمند خانواده ایشان است که بسیار قابل تقدیر است.

در ادامه، سیدجواد خسروی مسوول پیشین سازمان بسیج هنرمندان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ضمن تقدیر از فرماندهی و جانشین فرمانده سپاه استان در همراهی مجموعه بسیج هنرمندان استان بیان کرد: دوستان هنرمند در تمام مراسمات تقویمی و همچنین در ایام انتخابات با تمام ظرفیت پای کار جریان اصیل انقلاب و به ویژه سپاه استان بودند.

محمد کشاورز مسوول جدید بسیج هنرمندان نیز در این مراسم بیان کرد: با تقویت و توسعه انجمن های هنری و ادبی، تولید و نشر آثار هنرمندان اثرگذار و جریان ساز در جشنواره های بسیج برای حقیقت امید و نشاط و اخلاق و معنویت در جامعه تلاش خواهیم کرد.قطعا هنری که در خدمت انسانیت و راستی و درستی قرار داشته باشد ارزشمند محسوب می شود.

وی افزود: انشا الله هنرمندان با حرکت های انقلابی، پرچم دار فرهنگ و هنر در گام دوم انقلاب اسلامی خواهند بود. بسیج، جناحی و سیاسی نیست. جبهه انقلاب از هر فرد که نظام انقلاب و رهبری را قبول داشته باشد و در خدمت انقلاب باشد، استقبال می کند.

گفتنی است؛ سرهنگ محمد کشاورز که پیش از این مسوول سازمان بسیج رسانه استان بود به عنوان مسوول سازمان بسیج هنرمندان معارفه شد و از خدمات وی تجلیل گردید. همچنین سید جواد خسروی بعنوان مسوول جدید معاونت فرهنگی خانواده پاسداران سپاه استان معرفی و از خدمات وی در سازمان بسیج هنرمندان تجلیل شد. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها