خبرهای داغ:

بیان شعر عاشورایی ادامه راه انبیاء و اولیاء الهی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در همایش شعر عاشورایی شاعران شهرستان کازرون گفت: زبان هنر بهترین و تاثیرگذارترین زبان برای انتقال فرهنگ عاشورایی است.
کد خبر: ۹۶۱۳۴۳۱
|
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در همایش شعر عاشورایی که با حضور شاعران شهرستان کازرون در سالن شهدای گل های داوودی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون برگزار شد، شاعران شهرستان کازرون اشعار خود را در وصف محرم و اهل بیت(ع) قرائت کردند. 

حجت الاسلام رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در این همایش اظهار داشت: زبان هنر بهترین و تاثیرگذارترین زبان برای انتقال فرهنگ عاشورایی است .  

وی ادامه داد: شاعران اسلامی اشعار زیادی در مورد امام حسین (ع) سروده‌اند که بسیار زیبا و  جوان پسند است  و باید این آثار بیشتر نشر و ادامه پیدا کند.  

حجت الاسلام محمدی به توانمندی شاعران شهرستان کازرون در بیان اشعار در وصف اهل بیت اشاره کرد و افزود:  الحمدالله شهرستان کازرون با داشتن شاعران بزرگ در طول تاریخ  در شعر و آئین‌های اشعار کشور به نمایش گذاشته است.  

وی با اشاره به اهداف برگزاری همایش شعر عاشورایی تصریح کرد: هدف از برگزاری همایش شعر عاشورایی  اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل و تکریم از مقام شامخ حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و شهدای کربلا در راستای ترویج و ارزش‌های اصیل اسلامی و ارتقا سطح کیفی شعر آئینی اهل بیت(ع) است. 

در این مراسم شاعران شهرستان کازرون برادران  دکتر محمد کاظم دهقانیان فرد، حسین مسرور، حسین برزوی و سید ابراهیم بیدار مغز  به قرائت اشعار خود پرداختند و در انتها با حضور مسئولین سپاه کازرون، با اهداء لوح سپاس و هدیه از شاعران تجلیل به عمل آمد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها