عملکرد 85 روزه شهردار جوان در شهر سی سخت

سجاد بهرامی، ۸۵ روز پس از شروع مدیریت خود در شهرداری سی سخت عملکرد خود را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۶۱۳۴۴۸
|
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸

عملکرد 85 روزه شهردار جوان در شهر سی سخت

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، شهردار سی‌سخت در نشست خبری با خبرنگاران گفت: اگر مردم به مدیریت شهری اعتقاد داشته باشند و به موقع عوارض را پرداخت کنند و مدیریت شهری نیز خدمات ارایه دهد به طور یقین پیشرفت و توسعه را به دنبال دارد.

وی گریزی به زلزله چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ در شهر سی سخت زد و افزود: این حادثه خسارت زیادی به زیرساخت های شهر و شهرداری سی سخت وارد کرد و از آن زمان تاکنون 100 میلیارد تومان اعتباری و جاری بدهی داریم.

بهرامی گفت: در مدت 85 روزی که به عنوان شهردار سی سخت مشغول به خدمت هستم با وجود همکه مشکلات و اسیب های اجتماعی که در شهر وجود دارد برنامه هایی را در دستور کار قرار داده و آسان ترین راه ها را برای در امد زایی شهرداری بکار گرفتیم.

وی یکی از مشکلات اساسی در شهر سی سخت را ناهماهنگی بین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان دانست و افزود: به همین منظور نشست های  با هدف هماهنگی بهتر با این دستگاه ها برگزار کردیم و قرارداد همکاری منعقد شد.

بهرامی در ادامه گزارش کوتاهی از اقدامات انجام شده در شهر سی سخت ارایه داد و اظهار کرد: ۱۰ هزار متر مربع عملیات آسفالت و روکش با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در خیابان‌های شهر سی سخت انجام شده است.

شهردار سی سخت ابراز داشت: ۴۴۰ متر دیوار حایل و جدول گذاری در خیابان‌ها و مسیرهای سواره رو با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

بهرامی تصریح کرد: ۹۸۲۵ متر رنگ آمیزی جداول و میادین بلوارهای سطح شهر با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان انجام شد.

شهردار سی سخت گفت : ساماندهی ورودی شهر سی سخت و تکمیل پروژه ۴ واحدی سوییت های شهرداری در برنامه کار است که محل اعتبارات عمرانی دولت و برنامه بودجه تامین خواهد شد .

وی ادامه داد: در خصوص آشکارسازی و ایمن سازی نقاط حادثه خیز در سطح شهر در ۶ نقطه اقدامات لازم را انجام دادیم.

شهردار سی سخت عنوان کرد: دو دستگاه خودرو به ناوگان خودرویی شهرداری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۰۰میلیون‌تومان اضافه شده است، ناوگان خودرویی شهرداری با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان تعمیر و بازسازی شدند، همچنین کار هرس درختان در معابر، بلوارها و پارک‌های شهر انجام شد.

وی ادامه داد: طی این مدت ۴ ماه حقوق کارمندان شهرداری سی سخت پرداخت شد در حالی که کارکنان شهرداری ۱۸ ماه حقوق معوق دارند.

بهرامی اظهار کرد: شهر سی سخت ۵۰ هزار متر مربع معابر خاکی و نامناسب دارد.

شهردار سی سخت گفت: ماهانه یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به ۷۰ نفر نیروی این شهرداری حقوق پرداخت می‌کنیم.

سجاد بهرامی با بیان اینکه نیروی انسانی و کارگران و کارمندان شهرداری سی سخت مهمترین رکن برای تغییر و اصلاح در امور شهری هستند، گفت:  وظیفه خود دانستیم تا در خصوص تعیین تکلیف حقوق و مزایای کارکنان شهرداری سی سخت اقدام کرده و چهار ماه حقوق آنها را پرداخت کردیم یعنی اینکه علاوه بر پرداخت حقوق کارکنان شهرداری در مدت مدیریت ما دو ماه معوقه آنها نیز پرداخت شد.

شهردار سی سخت با بیان اینکه این روند همچنان ادامه پیدا خواهد کرد به دیگر اقدامات اشاره کرد و گفت: هرس تمامی درختان در فضای سبز شهر سی سخت از دیگر اقدامات مهمی بود که با همراهی همکاران خودمان این اقدام را انجام دادیم که از منابع داخلی با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان این کار انجام شد.

او به یک کار مهم دیگر در شهر سیسخت برای جلوگیری از حوادث ناشی از تصادفات اشاره کرد و گفت: خرید و جانمایی و نصب علائم ترافیکی با هزینه ۹۰۰ میلیون تومانی از منابع داخلی که به تعداد ۱۷۵ تابلوی ترافیکی انجام شد و در حال حاضر یکی از نیازهای مبرم شهر سیسخت در حوزه ترافیکی به شمار می‌رود.

شهردار سی سخت به یک کار خوب دیگر در حوزه شهری برای زیباسازی اشاره کرد و گفت: ترمیم و لایروبی جداول سطح شهر به میزان ۳۵۲۰ متر از دیگر اقداماتی بود که در همین مدت کوتاه در سطح شهر انجام دادیم.

بهرامی به ترمیم برخی از معابر در سطح شهر اشاره کرد و گفت: ۲۵۰۰ متر مربع لکه‌گیری در حال انجام است همچنین سنگ فرش تپه قلات را انجام دادیم.

شهردار سی سخت با اشاره به برگزاری کمیسیون‌های مختلف در راستای احقاق حقوق شهرداری و شهروندان گفت: به جد پیگیر وصول مطالبات شهرداری سی سخت از دستگاه‌های مختلف هستیم و تاکنون دستاوردهای خوبی نیز داشته‌ایم در همین زمینه ۷ جلسه کمیسیون ماده ۱۰۰ و ۷۷ داشته‌ایم.

وی افزود: سرانه فضای سبز در شهر سی سخت ۲.۵ تا سه برابر میانگین کشور است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها