مثبت سوژه/عرصه محوری؛

شاد کردن دل امام زمان (عج) و محرومین مهمترین هدف و انگیزه گروه جهادی منتظران موعود (عج) است/حضور فعال جهادگران بی مزد در عرصه‌های مختلف کمک به افراد کم برخوردار

مسئول گروه جهادی منتظران موعود (عج) شهرستان اشتهارد گفت: شاد کردن دل امام زمان (عج) و محرومین مهمترین هدف و انگیزه این گروه جهادی است.
کد خبر: ۹۶۱۳۵۲۳
|
۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸

زلیخا شاه بیگ جهادگر بسیجی اشتهاردی و مسئول گروه جهادی منتظران موعود (عج) شهرستان اشتهارد در گفتگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج از البرز اضهار داشت: هدف از تشکیل و فعالیت گروه جهادی را شاد کردن دل حضرت حجت (عج) و نشاندن لبخند بر لب محرومین می‌دانم.
شاد کردن دل امام زمان (عج) و محرومین مهمترین هدف و انگیزه گروه جهادی منتظران موعود (عج) است/حضور فعال جهادگران بی مزد در عرصه‌های مختلف کمک به افراد کم برخوردار
زلیخا شاه بیگ متولد ۱۳۵۹ در شهرستان اشتهارد که از سال ۱۳۹۰ وارد این عرصه شده است، در حال حاضر به عنوان مسئول گرده جهادی منتظران موعود (عج) در حال فعالیت است.

وی هدف از تشکیل گروه جهادی منتظران موعود (عج) را دغدغه و علاقه به خدمت به مردم به ویژه محرومین دانست و علت نامگذاری گروه جهادی به نام منتظران موعود (عج) را اعتقاد قلبی به دست گیری امام زمان (عج) و زمینه‌ای برای شاد کردن دل حضرت حجت (عج) بیان کرد و گفت: یقین داریم با ظهور حضرت حجت بن الحسن (عج) تبعیض و فقر در میان مردم رفع می‌شود.

شاه بیگ گفت: در دنیایی که بسیاری از افراد در فعالیت‌های روزمره به سود و زیان شخصی خود توجه دارند، این بسیجیان و گروه هادی جهادی هستند که بدون منت در تمامی میدان‌ها وارد می‌شوند و در صدد رفع رنج، درد دیگران و حل مسائل و مشکلات اجتماعی اطراف خود را دارند.

این بانوی جهادگر بسیجی در ادمه با اشاره یه فعالیت‌های گروه جهادی منتظران موعود (عج)، گفت: خوشبختانه با توکل به خدا و یاری مردم و خیرین، فعالیت‌های خوبی در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و محرومیت زدایی صورت گرفته است که مهمترین و شاخص‌ترین فعالیت‌ها جمع آوری جهیزیه و سیسمونی برای خانواده‌های نیازمند، تهیه بسته‌های معیشتی (خوراک و پوشاک) به صورت ماهیانه و توزیع بین نیازمندان، جمع آوری هزینه درمان بیماران کم برخوردار، تهیه و جمع آوری هزینه و تسویه قبوض (آب و برق و گاز) محرومین، تسویه حساب‌های دفتری خانواده‌های کم برخوردار یا بدون سرپرست و بد سرپرست، غبار روبی مسجد و مزار شهدا، تهیه و پخت غذا برای محرومین، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای نونهالان و نوجوانان است.

وی تصریح کرد: نحوه ارتباط گروه جهادی با مردم و خیرین به صورت حضوری، تلفنی و فضای مجازی است.

وی در پایان با قدردانی از سپاه و بسیج استان البرز، اظهار داشت: از این دو مجموعه قدردانی می‌کنیم که بستر کمک به محرومین را فراهم کردند و امیدواریم توانسته باشیم، موجب لبخند و رضایت حضرت حجت (عج) شده و جزو خادمین و سربازان راستین امام زمان (عج) باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها