مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان استان اعلام کرد

آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد استان مرکزی در محرم/ راه‌اندازی پویش آزادی ۸ نفر از محکومین جرائم غیرعمد

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی گفت: همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ۱۰ محکوم غیرعمد با کمک ستاد دیه و از محل کمک‌های خیرین آزاد شدند.
کد خبر: ۹۶۱۳۵۵۰
|
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدحسن حسین‌بیگی مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی از آزادی تعدادی از زندانی جرائم غیر عمد خبر داد و گفت: با همکاری و مساعدت ستاد دیه کشور و خیرین گرانقدر و نمایندگی استان از ابتدای محرم تاکنون تعداد ١٠ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.

وی مجموع بدهی این زندانیان را ۲۳۴ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: ۲۲۸ میلیارد و ۳۹ میلیون ریال به صورت پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی تأمین و حدود ۱۲۵ میلیون ریال نیز از سوی شاکیان بخشیده شد.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی تصریح کرد: پنج میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریال نیز پرداخت بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال هم آورده مددجویان برای آزادی این تعداد زندانی پرداخت شد.

حسن‌بیگی با اشاره به اجرای نذر حسینی برای آزادی زندانیان گفت: این پویش با شعار هر هیئت آزادی یک زندانی با هدف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اجرا می‌شود و شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ نزد بانک ملی ایران برای کمک‌های مردمی در آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد دایر است.

وی با یادآوری اینکه در این پویش ستاد مردمی دیه استان در نظر دارد با مساعدت خیرین نسبت به آزادی ۸ زندانی دیگر جرایم غیرعمد اقدام نماید، خاطرنشان کرد: مبلغ مورد نیاز برای آزادی این محکومین ۶ میلیارد ریال است لذا از خیرین استدعا داریم که در این امر خیرخواهانه همانند سنوات گذشته یاری رسان این نهاد مردمی باشند.
انتهای پیام/ع.م

ارسال نظرات
پر بیننده ها