مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان:

750 واحد صنعتی در لرستان عارضه‌یابی شدند

مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن لرستان گفت: ۷۵۰ واحد صنعتی در استان عارضه‌یابی شدند.
کد خبر: ۹۶۱۳۶۱۴
|
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان ارسلان صادقی روز شنبه(۲۳ تیرماه) در جلسه بررسی وضعیت شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه شهرستان بروجرد که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: گروه‌های جهادی بسیج مهندسین لرستان به ۲ هزار واحد صنعتی لرستان مشاوره رایگان دادند.

 

وی خاطرنشان کرد: رفع موانع تولید و اشتغال‌زایی صنایع لرستان با طرح صنعت یار و معدن یار اجرا شده و ۷۵۰ واحد عارضه‌یابی شدند که با تلاش‌های گروه‌های جهادی بسیج صنعت و معدن استان  بالغ بر ۲۵۰ مورد رفع موانع تولید و احیا کامل انجام شده است. مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن لرستان اضافه کرد: در حوزه صنعت هم صدایی وجود ندارد، بانک‌ها بر اساس سلیقه عمل می‌کنند، کمبود منابع زیر ساخت‌ها مخصوصاً آب و برق باعث ضربه به تولید لرستان است.

 

صادقی با بیان اینکه برگزاری رده‌های آموزشی برای واحدهای صنعتی و تأمین اعتبار برای این موضوع ضروری است، تصریح کرد: باید سرمایه‌گذاران به سمت این استان روانه شوند چون ایسن استان ظرفیت سرمایه‌گذاری در عرصه مختلف را دارد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین عارضه صنعت استان کمبود تسهیلات بانکی است، افزود: ۳۰۰ واحد صنعتی استان  بالای ۷۰ درصد زیر ساخت آماده دارند که به دلیل تحریم‌ها و تسهیلات شروع به کار نکردند.

 

این جلسه با حضور فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، ابوطالب شفقت استاندار لرستان، سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرزاد محمدی مدیرعامل شرکت‌های صنعتی لرستان، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها