مثبت سوژه/ عرصه محوری؛

شنیدن صدای محرومان هدف اصلی راه اندازی گروه جهادی شهید حججی کمالشهر

مسئول گروه جهادی شهید حججی کمالشهر گفت: هدف و انگیزه از ایجاد گروه جهادی شهید حججی خدمت به مردم و رسیدگی به محرومین بوده و همچنین آن‌ها را نسبت به آینده امیدوار کرده تا فکر نکنند که کسی صدای آن‌ها را نمی‌شنود.
کد خبر: ۹۶۱۳۶۳۴
|
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

علی اکبر اکبری مسئول گروه جهادی شهید حججی کمالشهر در گفتگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج از البرز گفت: هدف و انگیزه از ایجاد گروه جهادی شهید حججی خدمت به مردم و رسیدگی به محرومین بوده و همچنین آنها را نسبت به آینده امیدوار کرده تا فکر نکنند که کسی صدای آنها را نمی‌شنود.

وی متولد ۱۳۷۶ فعال جهادی و مسئول گروه جهادی شهید حججی کمالشهر که از سال ۱۳۹۰ در این عرصه فعال و مشغول خدمت و تا بحال در بیش از ۳۰ اردوی جهادی استانی و خارج استانی شرکت کرده است.

وی عرصه‌های فعالیت گروه جهادی را زمینه‌های مختلف اعم از عمرانی، بهداشتی، تحصیلی، تسهیل ازدواج و اشتغال عنوان کرد.

اکبری ادامه داد: خیرین و افراد می‌توانند با حضور در دفتر گروه جهادی یا تماس با مسئول روابط عمومی ارتباط داشته باشند، ضمنا تبلیغات این گروه جهادی در بستر ایتا انجام می‌شود.

اکبری علت نامگذاری گروه به نام شهید حججی را اینگونه توصیف کرد: از آن‌جا که شهید حججی خود جهادگر بوده و به کمک مردم محروم و مستضعف می‌پرداخته، بنابراین شد که نام گروه را مزین به این شهید بزرگوار کردیم.

این جهادگر بسیجی درباره اقدامات این گروه جهادی، گفت: قرارگاه جهادی شهید حججی کمالشهر تاکنون اقداماتی نظیر احداث و افتتاح بیش از ۱۱ خانه محروم، مرمت و بهسازی بیش از ۱۳۰ خانه محروم، تسهیل ازدواج ۲۱۴ زوج در قالب برنامه وصال عاشقی، تهیه و توزیع بیش از ۵۰۰۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند، تهیه و توزیع بیش از ۱۵۰ جهیزیه بین زوج‌های نیازمند و...، انجام داده است.

وی در ادامه گفت: توصیه بنده این است که در کار جهادی همه جور سختی و ناملایمتی‌ها هست و نباید خسته شد و باید فقط به هدف و نیت کار جهادی خود فکر کنند.

اکبری گفت: مخاطبین قرارگاه جهادی شهید حججی کمالشهر افراد مستضعف و نیازمند و کسانی که توانایی کار ندارند هستند و همچنین زوج‌ها و دانش آموزان محروم.

مسئول گروه جهادی شهید حججی کمالشهر در پایان گفت: توصیه بنده به جوانان آغازگر این عرصه این می‌باشد که با توکل برخدا و تکیه بر خدا قدم برای گره گشایی از مشکلات مردم و محرومین بردارند که قطعا این موضوع برکاتی برای خود جهادگر و جامعه خواهد داشت، همچنین در این مسیر قطعا مشکلاتی وجود دارد، اما با توکل برخدا و استفاده از ظرفیت مردمی همه مشکلات قابل حل می‌باشد و هیچ بن بستی برای یک جهادگر وجود ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها